دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

چارچوب نظری پایان نامه رفتار شهروندی مشتری

دانلود چارچوب نظری پایان نامه رفتار شهروندی مشتری

  چارچوب نظری پایان نامه رفتار شهروندی مشتری
چارچوب نظری پایان نامه رفتار شهروندی مشتری

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه رفتار شهروندی مشتری ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم73/384 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

چارچوب نظری پایان نامه رفتار شهروندی مشتری موضوع این نوشتار است. رفتار شهروندی مشتری به عنوان رفتارهای اختیاری و داوطلبانه که برای ارائه موفقیت آمیز خدمات الزامی نیست ولی آن، در کل، به سازمان های خدماتی کمک می کند (گروت،2005). دراین پژوهش برای سنجش رفتار شهروندی مشتری از پرسشنامه 22 سوالی استاندارد بتنکورت و برون(1997)،استفاده شد.

 

 

 

مطالعات رفتار شهروندی مشتری گروت، در حال حاضر منجر به تحقیقات گوناگونی در این زمینه شده است. پژوهشگران این موضوع را در سه حوضه دسته بندی کرده اند: اعتبار خارجی، پیامد ها و پیشینه. نخست، ضروری است که  با دلیل و مدرک اثبات کرد که رفتار شهروندی مشتری را می توان در دیگر سازمان ها به نتایج گروت تعمیم داد. همانطور که قبلا ذکر شد، مقیاس رفتار شهروندی مشتری با تجارب خدمات اینترنتی توسعه داده شده است. اگر چه نتایج مشابه شامل مقیاس رفتار شهروندی مشتری، به سوی خدمات چهره به چهره ارائه شده است. گروت (2005) نتایج دقیق، همراه با اطلاعات خاص رویه های مطالعات خود را گزارش نداده است. بنابراین مطالعات آینده برای اعتبار دهی (روایی) و برای تعمیم آن در محیط های دیگر ضروری است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف نظری رفتار شهروندی مشتری
تعریف عملیاتی رفتار شهروندی مشتری

فصل دوم: «ادبیات نظری»
2-1. مقدمه    12
2-2.  تاریخچه رفتار شهروندی مشتری    14
2-2-1. تعریف و ابعاد رفتارشهروندی مشتری    15
2-2-1-1.توصیه ها     17
2-2-1-2.کمک به مشتریان    20
2-2-1-2-1.پیشینه کمک به مشتریان دیگر در روان شناسی اجتماعی    20
2-2-1-2-2.رفتارامدادگرایانه اجتماعی( کمک به دیگران)دررفتار شهروندی سازمانی ورفتار شهروندی مشتری..
2-2-1-3.ارائه بازخورد    23
2-2-1-4.تعامل و مشارکت مشتری    24
2-2-1-5.رضایت مشتری    25
2-2-1-6.جامعه پذیری مشتری      26

2-5پیشینه تحقیق    60
2-5-1.تحقیقات داخلی    60
2-5-2.تحقیقات خارجی    61
2-6.خلاصه و ارائه مدل    62

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

چارچوب نظری پایان نامه هویت سازمانی 72 صفحه

دانلود چارچوب نظری پایان نامه هویت سازمانی 72 صفحه

  چارچوب نظری پایان نامه هویت سازمانی 72 صفحه
چارچوب نظری پایان نامه هویت سازمانی 72 صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه هویت سازمانی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات72
حجم312/938 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

چارچوب نظری پایان نامه هویت سازمانی عنوان این نوشتار است که در ابتدا مبانی نظری هویت سازمانی تشریح می شود و بعد از آن چارچوب نظری پایان نامه هویت سازمانی بررسی خواهد شد. مطابق تعریف ارائه شده از سوی" آلبرت و وتن" (1985) ، هویت سازمانی شامل خصیصه هایی از یک سازمان است که اعضا آن خصیصه ها را به عنوان ویژگی های هسته ای ،منحصر به فرد و مستمر سازمان درک کرده اند. در حقیقت هویت سازمانی سعی در پاسخ به این سوال دارد که " ما ( به عنوان یک سازمان) چه کسانی هستیم؟". هویت سازمانی نشان دهنده ادراک اعضا از سازمان و بیانگر احساس آنها از عضویت در یک سازمان مشخص است (pussa;2006 ).

 


"جیویا، شولتز و کرلی" (2000) بیان می کنند که با توجه به مواجهه فزاینده سازمان های کنونی که با مسئله تغییر و به منظور اداره هر چه بهتر محیط پیچیده و متلاطمی که سازمان ها ناگزیر به فعالیت در آن هستند ، ارائه تعریفی مورد پذیرش از هویت سازمانی باید مورد توجه قرار گیرد (Cole &Bruch  2006: 586). تعریفی که "آلبرت و وتن "  (1985) از هویت ارائه کرده اند مقبول ترین تعریف در ادبیات موضوع است. در این تعریف هویت به معنای اصلی ترین ، پایدارترین و متمایز ترین چیزی است که در مورد یک سازمان وجود دارد تعریف شده است (Whetten & Mackey ; 2002: 394) .

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-1    تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه های کلیدی    12
فصل دوم: مطالعات نظری
مقدمه    17
2-1 بخش اول: هویت سازمانی    17 
2-1-1 مقدمه     17  
2-1-2 هویت: لغت شناسی و بستر شناخت    20 
2-1-3 هویت چیست؟    23 
2-1-4 انواع هویت    25
2-1-4-1 هویت اجتماعی    30
2-1-4-2 هویت شرکت    34
2-1-4-3 هویت سازمانی    38
2-1-5  ساخت وشکل گیری هویت    48
2-2 بخش دوم: 
2-2-1 عوامل برون سازمانی موثر بر شکل گیری هویت سازمانی    53
2-2-1-1 توجه رسانه ها    54
2-2-1-2 وجهه خارجی سازمان     59 
2-2-1-3 ارتباطات خارجی سازمان     62 
2-3 بخش سوم:
2-3-1 عوامل درون سازمانی موثر در شکل گیری هویت سازمانی    65
2-3-1-1 تیم مدیران عالی سازمان     66
2-3-1-2 مدیریت منابع انسانی    70
2-3-1-3 عملیات سازمان     73 
2-3-1-4 ارتباطات داخلی سازمان     75


چارچوب نظری پایان نامه      
2-5-1 پژوهش های داخلی    
2-5-2 پژوهش های خارجی      
منابع  و ماخذ     

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت

دانلود چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت

  چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت
چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت در سازمان ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات64
حجم106/537 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت عنوان این نوشتار است. خلاقیت ،زیباترین وشگفت انگیزترین خصیصه انسان است .فنا،پویایی،وبقای هرفرهنگ وتمدن،به خلاقیت افرادآن بستگی دارد.واین واقعیت راتاریخ به اثبات رسانده است .خلاقیت برای بقای هرجامعه وسازمانی لازم است وبرای ایجادوتداوم آن درافرادسازمان بایستی عادت به تفکررادررمدیران وکارکنان ایجاد کرده چراکه خلاقیت باتفکربه وجودمی آیدوارزش تفکربه قدری زیاداست که درتعلیم اسلامی ارزش یک تفکرگاهی ازهفتادسال عبادت بدون فکر بیشترشمرده شده است وقتی تفکربرای افرادسازمانی،عادت شود،به دنبال آن خلاقیت وتولیدافکارواندیشه های جدیدونو،نظرات بدیع وتازه درتک تک کارکنان  بصورت یک امرهمیشگی درآمده ونهادی میگردد وسازمان تبدیل به یک سازمان خلاق می شودکه حاصل آن ایجادهم افزایی درخلاقیت است

 

 

 

بنابراین برای اینکه بتوان دردنیای متلاطم ومتغیرامروزبه حیات خودادامه دهندبایدبه خلاقیت نوآوری روی آورندوازآنجا که سازمان هادرمحیطی پرازرقابت فغالیت میکننددرشرایط متغیرکنونی ادامه روندگذشته وتکیه برتجربه های گذشتگان به تنهایی کافی نیست.برای بهبودویادست کم حفظ وضع موجود،بایدازاندیشه های نوع وبدیع بهره جست .درغیراین صورت،هرچندممکن است سازمان ها درکوتاه مدت،توفیقی حاصل کنند،ولی سرانجام بارکود وشکست روبرووازصحنه رقابت حذف می شوند.ازاین رونیازمندخلاقیت ونوآوری هستند.(.سلطانی 1385) 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف مفهومی خلاقیت
تعریف عملیاتی خلاقیت
فصل دوم:مروری برادبیات وپیشینه تحقیق
مبانی نظری    9
خلاقیت    29
مفهوم خلاقیت    30
پیشینه خلاقیت    30
تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی. ..    31
نظریه های علمی خلاقیت    32
مفاهیم مرتبط با خلاقیت    35
فرایند خلاقیت ونوآوری    38
ارتباط خلاقیت،نوآوری،اختراع    38
اهمیت خلاقیت ونوآوری    39
دلایل خلاقیت برای مدیران ازدیدگاه پروا    41
ویژگی های یک تفکر خلاق    41
تسهیل وپدیدآیی خلاقیت    41
محرک های فرایندخلاقیت    43
موانع خلاقیت    44
ضرورت خلاقیت ونوآوری درسازمان    46
نقش مدیردرپرورش خلاقیت    49
تفاوت مدیریت کیفیت فراگیربامدیریت سنتی    62
      تحقیقات انجام شده درخارج ازکشور
   تحقیقات انجام شده درداخل کشور
جمع بندی

منابع
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

چارچوب نظری پایان نامه سازگاری اجتماعی

دانلود چارچوب نظری پایان نامه سازگاری اجتماعی

  چارچوب نظری پایان نامه سازگاری اجتماعی
چارچوب نظری پایان نامه سازگاری اجتماعی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه در مورد سازگاری اجتماعی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات51
حجم144/573 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

چارچوب نظری پایان نامه سازگاری اجتماعی موضوع این نوشتار است.تعریف مفهومی سازگاری اجتماعی: سازگاری اجتماعی یکی از ابعاد اجتماعی شدن است. برخی از صاحب نظران سازگاری اجتماعی را متعارف با مهارت اجتماعی می-دانند. اسلاموسکی و دان(1996، به نقل از فلاطونی، 1391) سازگاری و مهارت اجتماعی را فرایندی می دانند که فرد را قادر می سازد تا رفتار دیگران را درک و پیش بینی کند، رفتار خود را کنترل کند و تعامل های اجتماعی خود را به شکل سازش یافته های تنظیم نماید.

 


تعریف عملیاتی سازگاری اجتماعی: به عقیده پارکر و اسلبی ( 1983، به نقل از فلاطونی، 1391) سازگاری اجتماعی عبارت است از تواتایی ایجاد ارتباط با دیگران در زمینه اجتماعی معین به طریقی که در عرصه جامعه، پذیرفته و ارزشمند باشد. در پژوهش حاظر سازگاری اجتماعی عبارت است از نمره کل آزمودنی در خرده آزمون سازگاری اجتماعی، آزمون سازگاری اجتماعی و هیجانی اسکیوینگتون و پوپاندی  (1990) بدست می-آورد.

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
تعریف مفهومی سازگاری اجتماعی
تعریف عملیاتی سازگاری اجتماعی
مبانی نظری و تحقیقات پیشین    21
مبانی نظری    21
سازگاری    21
انواع سازگاری    22
1- سازگاری اجتماعی    22
2- سازگاری تحصیلی    22
3- سازگاری خانوادگی    22
تعاریف سازگاری اجتماعی    23
عوامل مؤثر بر سازگاری اجتماعی    25
1- عوامل فردی    25
2-  عوامل خانوادگی    26
3- عوامل اجتماعی    27
4- عوامل مذهبی و اخلاقی    28
مفهوم سازگاری تحصیلی    29
دیدگاههای نظری درباره سازگاری    33
دیدگاه تحلیل روانی    33
دیدگاه روانشناسی فردی    34
نظریه رونی- اجتماعی    34
نظریه زیستی- اجتماعی    34
نظریه یادگیری    37
نظریه یادگیری اجتماعی    37
دیدگاه روانشناسی شناختی    37
نظریه بافتگرا    38
پیشینه تجربی    40
جمع بندی فصل    43
منابع
فارسی
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

پیشینه تجربی و ادبیات نظری هویت سازمانی

دانلود پیشینه تجربی و ادبیات نظری هویت سازمانی

  پیشینه تجربی و ادبیات نظری هویت سازمانی
پیشینه تجربی و ادبیات نظری هویت سازمانی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه هویت سازمانی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم202/398 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

پیشینه تجربی و ادبیات نظری هویت سازمانی عنوان این نوشتار می باشد. شناخت هویت سازمانی و تلاش جهت توسعه و تقویت آن برای مدیران مهم است ؛ زیر ا هویت یابی افراد با سازمان سبب کاهش میزان ترک خدمت کارکنان می شود ، رفتارهای موافق و همسو با اهداف سازمان را افزایش می دهد و درنهایت موجب تحقق اهداف سازمان می شود. با وجود پژوهش های زیاد در رابطه با هویت سازمان ، دانش کمی در خصوص چگونگی شکل گیری و عوامل مؤثر بر ایجاد آن وجود دارد .

 

 

 

نوشتار حاضر قصد دارد تا ضمن بررسی مفهوم هویت سازمانی، عوامل مؤثر در شکل گیری آن را نیز بررسی کرده و رابطه هریک از آن ها با هویت سازمانی را ارزیابی کند. به طور کلی، نظریه های هویت به این موضوع اشاره دارند که افراد خود را توسط گروههای متفاوتی که در آن عضو هستند (گروه کاری، سازمان، شغل یا حرف ه...) به دیگران می شناسانند (السباچ و کرامر،1996). از دیدگاه جورج هربرت مید هر فرد، هویت یا خویشتن خود را از طریق ساماندهی نگر ش های فردی دیگران در قالب نگرش های سازمان یافته اجتماعی یا گروهی شکل می دهد. تاجفل با اتکا به این رهیافت ، هویت اجتماعی را با عضویت گروهی پیوند می زند و عضویت گروهی را متشکل از سه عنصر می داند؛ عنصر شناختی ، عنصر ارزشی و عنصر احساسی . بر این اساس ، هویت اجتماعی عبارت است از آن بخش از برداشت فرد از خود که از آگاهی او نسبت به عضویت در گروه (گروه های) اجتماعی سرچشمه می گیرد. بنابراین هویت اجتماعی را می توان نوعی خودشناسی فرد از خودش در برابر دیگران دانست(معینی علمداری،1383). فرد ممکن است همزمان هویت ملی ، مذهبی، قومی، طبقاتی و سیاسی داشته باشد ، این هویت ها ثابت و دست نخورده باقی نمی مانند و همواره در حال دگرگون شدن و باز سازی هستند و تمایل دارند دیده شوند و مورد تأیید قرار گیرند(بارتلز و همکاران، 2006).

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
1-7- تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی)
1-7-1- تعریف مفهومی هویت سازمانی
1-7-2-تعریف  عملیاتی هویت سازمانی

1-8- مدل مفهومی تحقیق    8
2-3- هویت سازمانی    9
2-3-1- تعریف هویت سازمانی    9
2-3-2- ساخت و شکل گیری هویت    14
2-3-2-1- توجه رسانه ها    15
2-3-2-2- وجهه خارجی سازمان    16
2-3-2-3- ارتباطات خارجی سازمان    17
2-3-2-4- تیم مدیران عالی سازمان    17
2-3-2-5- مدیریت منابع انسانی    18
2-3-2-6- ارتباطات داخلی سازمان    19
2-3-2-7- عملیات سازمان    19
2-4- پیشینه تحقیق    20
2-4-1- تحقیقات انجام شده در ایران    20
2-4-2- تحقیقات خارجی    26
2-5- جمع بندی    28
فهرست منابع    30


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت

دانلود چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت

  چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت
چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه خلاقیت در سازمان ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات61
حجم106/537 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

چارچوب نظری پایان نامه پایان نامه خلاقیت موضوع این پژوهش می باشد. خلاقیت درگذشته پدیده ای مترادف بانبوغ تلقی می شدوهرجاسخن ازخلاقیت به میان می آمدبلافاصله معنای نبوغ به ذهن خطورمی کرد.درتاریخ یونان باستان;نبوغ معنایی افسانه ای داشت.به روایتی یونانیان واژه ای به نام شیطان راپذیرفته بودندکه مترادف بانبوغ بودبه نظریونانیان،شیطان یک روح نگهبان بودکه باحلول به روح وبدن افرادآن راصاحب توانایی فوق العاده ای وشوروشوق می ساخت(پیرخائفی،1379)دراواخرقرن نوزدهم واوایل قرن بیستم به منبع خلاقیت توجه شددراین دوران این تفکرکه نبوغ باتوانایی غیرمعمول دریک فردازیک روح بیرونی ناشی می شود.اماتاثیرات این تفکرکه خلاقیت ونبوغ مترادف هم هستند همچنان باقی ماندولذانیم قرن طول کشیدتاخلاقیت به طورعلمی ودقیق مطالعه شودورهبری این جریان علمی راگیلفورددرسالهای(1967تا1959)برعهده داشتند(سام خانیان وهمکاران،1381).

 

 

 


فلاسفه ومتفکرین درقرن هاپیش خلاقیت رامی شناختنداماهرگزآن رابه عنوان یک پدیده،موردمطالعه قرارنداده بودندتااینکه درسال 1869"گالتون"آمریکایی تصمیم گرفت خلاقیت رادرزندگی افرادنابغه کشف کندتامعلوم شودکه قدرت خلاقیت آنهامعلول چه چیزی بوده است.سپس دیری نپاییدکه دراثرکوشش های قابل ملاحظه "بینت"تحقیقاتی رادرموردهوش به عمل آورده این تحقیقات خیلی زودوجود تخیل خلاق راکه برروش های مرسوم اندازه گیری جواب نداده بود،رامشخص کرد."والاس"،"روسمن"،"هادامارد،"گیسلین"اعلام داشت که خلاقیت نبایدفقط اززاویه اعمال فرآورده هایی ابداعی موردتوجه قرارگیرد.درهمان زمان دوروانشناس آمریکایی دیگربه نام های"راجرز"و"مزلو"طی نظریات خود،عمومی بودن خلاقیت راخاطرنشان کردند(فرنودیان،1369).

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف مفهومی خلاقیت
تعریف عملیاتی خلاقیت
فصل دوم:مروری برادبیات وپیشینه تحقیق
مبانی نظری    9
خلاقیت    29
مفهوم خلاقیت    30
پیشینه خلاقیت    30
تعریف خلاقیت از دیدگاه سازمانی. ..    31
نظریه های علمی خلاقیت    32
مفاهیم مرتبط با خلاقیت    35
فرایند خلاقیت ونوآوری    38
ارتباط خلاقیت،نوآوری،اختراع    38
اهمیت خلاقیت ونوآوری    39
دلایل خلاقیت برای مدیران ازدیدگاه پروا    41
ویژگی های یک تفکر خلاق    41
تسهیل وپدیدآیی خلاقیت    41
محرک های فرایندخلاقیت    43
موانع خلاقیت    44
ضرورت خلاقیت ونوآوری درسازمان    46
نقش مدیردرپرورش خلاقیت    49
تفاوت مدیریت کیفیت فراگیربامدیریت سنتی    62
      تحقیقات انجام شده درخارج ازکشور
   تحقیقات انجام شده درداخل کشور
جمع بندی

منابع
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان

دانلود چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان

  چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان
چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان

دانلود مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم67/36 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان عنوان این نوشتار است که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.  عزت نفس یک شاخص بسیار مهمی در شخصیت افراد است و به مقدار ارزشی که ما به خود نسبت می دهیم و فکر می کنیم دیگران برای ما قائل هستند، گفته می شود. قدمت تاریخی این موضوع به مباحثی که علما و فلاسفه تعلیم و تربیت در گذشته داشته اند برمی گیرد. در طول صد سال گذشته بسیاری از روان شناسان این نظر را پذیرفته اند که انسان دارای یک نیاز به عزت نفس می باشد(آدلر  1390).   

 

 

 

 مجموعه برداشت ها و ارزیابی ها و تجاربی که از خویش داریم باعث می شود که نسبت به خود احساس خوشایند ارزشمند بودن، یا بر عکس احساس ناخوشایند بی کفایتی داشته باشیم. همه ی افراد ، صرف نظر از سن، جنسیت، زمینه ی فرهنگی و جهت و نوع کاری که در زندگی دارند، نیازمند عزت نفس هستند. عزت نفس، برابر است با خودباوری واقعی. یعنی : خود را آن گونه که هستیم باور کنیم و برای خشنودی خودمان و دیگران تلاش نماییم . عزت نفس واقعاً بر همه سطوح زندگی اثر می گذارد.

 

 

 

در حقیقت، بررسی های گوناگون حاکی از آن است که چنانچه نیاز به عزت نفس ارضاء نشود ، نیازهای گسترده تری  نظیر نیاز به آفریدن ، پیشرفت ، و یا درک و شناسایی استعدادهای بالقوه محدود می ماند. به خاطر بیاورید هنگامی که کاری را به بهترین نحو به پایان رسانده اید چه احساس خوشی به شما دست داده است. افرادی که احساس خوبی نسبت به خود دارند، معمولاً احساس خوبی نیز نسبت به زندگی خواهند داشت. آن ها می توانند با اطمینان به خود و اطرافیان، با مشکلات و مسئولیت های زندگی مواجه شوند و از عهده آن ها برآیند (پورشافعی، 1370). نوجوانی از دوران مهم و پر فراز و نشیب زندگی افراد محسوب شده و مرحله گذر از دوران کودکی به بزرگسالی با تغییرات فیزیکی و روانی متعددی همراه است. عزت نفس نوجوان یکی از تغییراتی است که دستاورد پدیده بلوغ دراین دوران است.

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی    8
تعاریف مفهومی    8
عزت نفس    9
فصل دوم    10

عزت نفس    21
عزت نفس و شادکامی    23
عزت نفس درقرآن مجید    24
عزت نفس کلی    25
عزت نفس اجتماعی    25
عزت نفس تحصیلی    25
مولفه های اساسی عزت نفس    26
ماهیت عزت نفس    27
عزت نفس در دوره نوجوانی    27
نظریات مرتبط با  عزت نفس    31
نظریه ی جمیز    31
نظریه ی مید    32
نظریه ی کولی    32
نظریه ی سالیوان    33
نظریه ی روزنبرگ    34
نظریه ی هورنای    34
نظریه ی آدلر    35
نظریه راجرز    36


پیشینه تاریخی و پژوهش تحقیق درباره عزت نفس دانش آموزان و دانشجویان:

منابع
منابع فارسی    
منابع انگلیسی    


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان

دانلود چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان

  چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان
چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان

دانلود مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم67/36 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

در فصل دوم پایان نامه به برررسی چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس دانش آموزان می پردازیم.  بعضی از نظریه پردازان اظهار می دارند که به طور کلی ارزش گذاری نسبت به خویشتن را می توان عزت نفس نامید(آلپورت  1937، راجرز  1959 ، سالیوان 1953، طارن هورنی 1937، جیمز 1890،مازلو 1970). اسمیت هارتر و روزنبرگ عزت نفس را عنصری از خود پنداره می دانند که به قضاوت ما نسبت به توانایی های بالقوه و بالفعل دلالت دارد. فردی که عزت نفس بالایی دارد خود پذیرا و خود ارزشمند است.

 

 

 

روانشناسان اجتماعی عزت نفس را ارزیابی مثبت و منفی از خود می دانند. به طور کلی فرض می شود عزت نفس تا حدودی باثبات است. همچنین عزت نفس به عنوان یک احساس کلی از خود ارزش و کفایت شخصی یا به عنوان احساس عمومی پذیرش خود، خوبی و احترام به خود تعریف می شود(کوپر اسمیت  ، 1967، وایلی  ،1990، شهرآرای، 1387). عزت نفس یا همان خود بزرگواری یکی ا ز خصوصیات مهم و اساسی شخصیت هر فردی را تشکیل می دهد و به طور حتم روی سایر جنبه های شخصی انسان اثر می گذارد و کمبود یا فقدان آن باعث عدم رشد سایر جنبه های شخصیت یا ناموزونی آنها خواهد شد و حتی ممکن است پایه گذار بیماریهای روانی گوناگونی مانند افسردگی، کمرویی و ترس و...شود(بیابان گرد،1373).

 

 


     تحقیقات نشان داده است که بچه هایی که دچار ناتوانی یادگیریی هستند احتمالا سیکل منفی از عزت نفس پایین را تجربه می کنند، انگیزه و پشتکارشان برای انجام تکالیف کاهش می یابد و این باعث می شود شکست بیشتری را تجربه کنند(کاور، بروکواسکی  1999، گریز 1994، گارنی1988 ، به نقل از کوزن1999 ).


 

 

 

 

نمونه پیشینه پژوهش عزت نفس دانش آموزان

      امامی و همکاران(1385) پژوهشی با عنوان مقایسه ی اثر بخشی دو شیوه ی شناختی، رفتاری و آموزش والدین در افزایش عزت نفس دانش آموزان را در سال 1385 انجام دادند. نتایج نشان داده است که فرضیه ی اول، پژوهش یعنی اینکه شیوه ی شناختی، رفتاری عزت نفس دانش آموزان دختر و پسر دوره ی راهنمایی را افزایش می دهد، تأیید شد. نتایج دیگر این پژوهش از این قرار است: آموزش والدین، عزت نفس دانش آموزان دختر و پسر دوره ی راهنمایی را افزایش می دهد.  بین تأثیر دو شیوه ی مذکور در افزایش عزت نفس دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد. این فرضیه مورد تأیید قرار گرفت.  بین تأثیر دو شیوه ی مذکور در افزایش ابعاد مختلف عزت نفس تفاوت وجود دارد این فرضیه تأیید نشد.  نتیجه ی عمده ای که از این راه بدست می آید این است که: فراهم آوردن موقعیت هایی که نوجوانان بتوانند به طور عملی روش های افزایش عزت نفس را یاد بگیرند، امری ضروری است .

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی    8
تعاریف مفهومی    8
عزت نفس    9
فصل دوم    10

عزت نفس    21
عزت نفس و شادکامی    23
عزت نفس درقرآن مجید    24
عزت نفس کلی    25
عزت نفس اجتماعی    25
عزت نفس تحصیلی    25
مولفه های اساسی عزت نفس    26
ماهیت عزت نفس    27
عزت نفس در دوره نوجوانی    27
نظریات مرتبط با  عزت نفس    31
نظریه ی جمیز    31
نظریه ی مید    32
نظریه ی کولی    32
نظریه ی سالیوان    33
نظریه ی روزنبرگ    34
نظریه ی هورنای    34
نظریه ی آدلر    35
نظریه راجرز    36


پیشینه تاریخی و پژوهش تحقیق درباره عزت نفس دانش آموزان و دانشجویان:

منابع
منابع فارسی    
منابع انگلیسی    


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی

دانلود چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی

  چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی
چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی

دانلود مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات52
حجم141/935 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

 

 


تعاریف متعددی از جانب پژوهشگران در مورد عزت نفس ارائه شده است. در عزت نفس معمولاً به احساس ما و چگونگی ارج نهادن به خودمان اطلاق می‌شود.  عزت نفس یک قضاوت شخصی در مورد ارزشمند بودن، یک طرز تلقی از «مقبولیت» یا عدم مقبولیت خویش است که نهایتاً خود را به صورت میزان علاقه‌مندی (بی علاقگی) شخص به خویشتن نشان می‌دهد. اولین کار توسط ویلیام جیمز انجام شده است (1980) عزت نفس را تابع کسری از موقعیت ها بر انتظارات خود می داند، به طوری که هر چه موقعیت های شخص بیشتر از انتظاراتش باشد، عزت نفس او نیز بیشتر خواهد بود و برعکس.

 


در فرهنگ لغت آکسفورد (Confidence) این گونه معنی شده است اعتماد پابرجا، پیش بینی مطمئن به خود. عزت نفس راستین و واقعی، نتیجه ی باور قلبی و درونی فرد به قابلیت هایش است. این باور که هر کاری را بخواهد، می تواند انجام دهد (کوپر- اسمیت ، 1987). 


کوپر اسمیت چهار عامل اسنادی را برای رشد عزت نفس بیان می‌کند. نخستین قدم بر تمام عوامل، میزان احترام، پذیرش و علاقه‌مندی که یک فرد دریافت می‌کند. دومین عامل تجارب موفقیت آمیز در زندگی و سومین، ارزش و انتظاراتی است که بر مبنای آن تجارب را مورد تغییر قرار می‌دهیم و چهارمین عامل نحوه پاسخ فرد به از دست دادن ارزش می‌باشد. (به نقل از مفتاح، 1381) بنابر این تعریف، برای دست یافتن به عزت نفس، فرد ابتدا نیازمند شناختن توانایی‌ها و سایر ویژگی‌های ارزشمند خود است. ضعف عزت نفس در فرد بر رفتار اجتماعی و پیشرفت تحصیلی او اثر می‌گذارد و باعث کمرویی و عملکرد نامطلوب او در امتحانات شفاهی و کتبی می‌شود. 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده     1
تعریف مفهومی و عملیاتی واژه‏ها    1
پیشرفت تحصیلی    1
عزت نفس    1
تعریف عملیاتی    1
موقعیت اسنادی    1
پیشرفت تحصیلی    2
عزت نفس    2
فصل دوم    3
مقدمه    4
نظریه اسناد    4
نظریه انتساب    7
انتساب ها برای توجیه پیامدها    9
ابعاد علیتی انتساب ها    10
عزت نفس    15
نشانه‌های جسمی و رفتاری ضعف عزت نفس    16
ابعاد مختلف عزت نفس    18
انواع عزت نفس    19
شیوه های افزایش عزت نفس احساسی – عاطفی    20
شیوه های افزایش عزت نفس روحی – معنوی    20
عوامل مؤثر در ایجاد عزت نفس    21
عزت نفس از دیدگاه قرآن، احادیث و دانشمندان اسلامی    23
نقش والدین در شکل گیری عزت نفس    23
نقش عوامل دیگر در تقویت عزت نفس    26
پیشرفت تحصیلی    27
عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان    29
● تاکید بر رشد عقلانی    30
● جو عاطفی مدرسه    30
● پیش فرض های معلمان در مورد شاگردان    31
● نگرش معلم    31
● عقب ماندگی آموخته شده    31
● اثرات پیشرفت تحصیلی    32
نقش عزت نفس در پیشرفت تحصیلی    34
عزت نفس = پدر، مادر، معلم    38
نقش عملکرد تحصیلی در عزت نفس    39
یافته های پژوهشی داخل و خارج از کشور    39
الف- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور    39
ب- پژوهش های انجام شده در داخل کشور    42
منابع    46

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی

دانلود چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی

  چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی
چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی

دانلود مبانی نظری و چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات54
حجم141/935 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

چارچوب نظری پایان نامه عزت نفس پیشرفت تحصیلی عنوان این نوشتار است. در ابتدا به تعاریف و مبانی نظری عزت نفس و پیشرفت تحصیلی خواهیم پرداخت. تاثیر دو متغیر را بر هم مورد بررسی قرار می دهیم و در آخر نیز پیشینه نظری را در تحقیقات داخلی  خارجی مورد بررسی قرار می دهیم.

 


پیشرفت تحصیلی
پیشرفت تحصیلی فرایندی چند بعدی است که شامل توانایی ها و عملکردهای دانش آموزان می شود. این متغیر با رشد انسانی، شناختی، عاطفی، اجتماعی و جمعی مرتبط است. به عبارت دیگر مفهومی چند وجهی است و شامل یک ملاک خاص نمی شود ( چویی و هان ، 2006).

 


عزت نفس
عزت نفس عقیده‌ای که فرد درباره‌ی مجموعه توانائی ها، شایستگی ها و ویژگی های خود دارد. عزت نفس ارزیابی مداوم و قضاوت فرد نسبت به ارزشمندی وجودی خود می‌باشد. گنجی در تعریف عزت نفس، آن را عبارت از ارزیابی عزت شخص از ویژگی‌های خاص خود توصیف می‌کند. به نظر وی، خیلی ساده می‌توان گفت که عزت نفس یعنی احساسی که فرد نسبت به خود دارد (گنجی، 1381). عزت نفس می‌تواند به عنوان احساس فرد درباره شایستگی و ارزشمندی خود تعریف شود شایستگی براساس تعریف‌هایی که به وسیله ویلیام سوان ارائه شده عبارت است از: احساس عمومی فرد درباره لیاقت و توانایی خود. به بیان ساده، شایستگی عبارت است از داشتن عزت نفس که فرد عموماً قادر است با تکیه بر آن نتایج مورد انتظار را به دست آورد (فیبل و هال ، 1978، به نقل از فتحی، 1381)

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده     1
تعریف مفهومی و عملیاتی واژه‏ها    1
پیشرفت تحصیلی    1
عزت نفس    1
تعریف عملیاتی    1
موقعیت اسنادی    1
پیشرفت تحصیلی    2
عزت نفس    2
فصل دوم    3
مقدمه    4
نظریه اسناد    4
نظریه انتساب    7
انتساب ها برای توجیه پیامدها    9
ابعاد علیتی انتساب ها    10
عزت نفس    15
نشانه‌های جسمی و رفتاری ضعف عزت نفس    16
ابعاد مختلف عزت نفس    18
انواع عزت نفس    19
شیوه های افزایش عزت نفس احساسی – عاطفی    20
شیوه های افزایش عزت نفس روحی – معنوی    20
عوامل مؤثر در ایجاد عزت نفس    21
عزت نفس از دیدگاه قرآن، احادیث و دانشمندان اسلامی    23
نقش والدین در شکل گیری عزت نفس    23
نقش عوامل دیگر در تقویت عزت نفس    26
پیشرفت تحصیلی    27
عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان    29
● تاکید بر رشد عقلانی    30
● جو عاطفی مدرسه    30
● پیش فرض های معلمان در مورد شاگردان    31
● نگرش معلم    31
● عقب ماندگی آموخته شده    31
● اثرات پیشرفت تحصیلی    32
نقش عزت نفس در پیشرفت تحصیلی    34
عزت نفس = پدر، مادر، معلم    38
نقش عملکرد تحصیلی در عزت نفس    39
یافته های پژوهشی داخل و خارج از کشور    39
الف- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور    39
ب- پژوهش های انجام شده در داخل کشور    42
منابع    46

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول