دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

پیشینه تحقیق خستگی شغلی

دانلود پیشینه تحقیق خستگی شغلی

دانلود پیشینه تحقیق خستگی شغلی

پیشینه تحقیق خستگی شغلی
پیشینه تحقیق خستگی شغلی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 52
قیمت: 61190 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری خستگی شغلی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 22

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل



قسمتی از متن:

خستگی شغلی

از زمان های دور (دوره­ی کلاسیک) در مورد خستگی مطالبی به جا مانده است که شرح مفصل آن به قرن چهارم میلادی برمی­گردد (هیلی[2]، 1984). امّا، تا اواسط قرن هجدهم میلادی تعریفی از واژه ی خستگی در زبان انگلیسی وجود نداشت و ریشه­ی آن هم مشخصاً معلوم نبود (هیلی، 1984؛کوهن،1976). محققان می گویند ریشه ی لغت خستگی بسته به اینکه معنای اصلی آن به جنبه های جسمی یا روحی اشاره کند، متفاوت است. در میان معادل های واژه­ی خستگی جسمی می توان به لغات "دلگیر کننده[3]، "کسالت آورنده[4]"، "محزون[5]" اشاره کرد، در حالی که معادلهای روحی آن شامل واژه های"ملال آور[6]"، "یکنواخت[7]" و واژه ی فرانسوی (Ennui) است (هیلی، 1984؛ کوهن، 1976؛ اوکانر[8]، 1967).

در سایر زبانها معانی دیگری از خستگی که ناشی از نحوه ی کاربرد این اصطلاح است را می توان پیدا کرد. برای مثال در زبان آلمانی، لغت"Lany Wiele"که حاکی از "گذر کند زمان" است معنی خستگی را می دهد. در زبان عبری، لغت "Lashemn"به معنای "آرزوی چیزی را کردن" و همچنین" اندوه ناشی از بیکاری" معادل واژه ی خستگی است. معنی اصلی واژه­ی خستگی در زبان اسلاوی" Kuka"است که به معنای "تکرار و یکنواختی[9]" است (واف، 1979). نهایتاً ساندبرگ و استات (1992) معادل های دیگر واژه ی خستگی (خسته کننده) را از زبان های ژاپنی، چینی (ماندارین) وکره ای که تاکید بر مفاهیم "جالب نبودن[10]"و یا "بیکار بودن[11]" است راگزارش کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریشه ی لغت خستگی می توان به نوشته های آسمان[12] (1979) و واف[13] (1979) مراجعه کرد. کاربردهای ادبی واژه ی خستگی را همچنین در آثار هیلی(1984)، کلاپ[14] (1986)، کوهن (1976)، اسپکز[15] (1995) می توان یافت.

شکایات مربوط به خستگی ناشی از کار بسیار فراگیر هستند و تجربه­ی عمومی خستگی در میان فرهنگهای مختلف مکرراً گزارش شده است (ساندبرگ، لاتکین[27]، فارمر و سائود[28]،1991؛ ساندبرگ و استات،1992؛ ودانوویچ و وات[29]،199). برای مثال، گست و همکارانش[30] (1978) سه نمونه از کارگران انگلیسی را به عنوان معرف همه­ی سطوح سازمانی مورد مطالعه قرار دادند و دریافتند که قضاوت بیش از نیمی (56 درصد) از آنها این است که شغلشان به طور کلی خسته کننده است، در حالیکه 79 تا 87 درصد آنها می گفتند برخی از مواقع احساس خستگی می کنند. محققان نظامی خستگی شغلی را به عنوان یک مشکل رایج سربازان در پادگان های نظامی در زمان صلح تصدیق می کنند (هریس و سگال[31]،1985).
و...


ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی

دانلود پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی

دانلود پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی

پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی
پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 63
قیمت: 67358 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری اشتیاق شغلی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 37

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل



قسمتی از متن:

مفهوم اشتیاق شغلی

طبق الگوی اشتیاق شغلی(باکر ودموروتی،2008) برخی ازمنابع شغلی و شخصی در محیط کارموجب ایجاداشتیاق شغلی درکارکنان می گردندو متعاقبا اشتیاق شغلی نیز به پیامدهای مثبت درمحیط کارمنجرمی شود حمایت همکاران وسرپرست، بازخورد ازعملکرد تنوع وظیفه واستقلال وفرصتهای یادگیری ازجمله این منابع هستندکه اشتیاق شغلی کارکنان را افزایش می دهند(باکر ودموروتی، 2008، اسکاوفلی و سالانووا، 2007). همچنین این منابع می توانندازطریق ایجادنگرشهای شغلی وحالات مثبت از قبیل اشتیاق شغلی بردوپیامدمهم درمحیط کارشامل عملکرد وظیفه ای و قصدترک شغل اثربگذارند(بیسواز،2010).
اشتیاق شغلی، به میزان انرژی و دلبستگی به شغل و اثربخشی حرفهای اشاره داشته و دارای سه بعدجذب، نیرومندی و وقف خودمی باشد (اسکافیلی وهمکاران،2002).      
اشتیاق شغلی دارای سه بعد است: شوق داشتن به کار(انرژی حرفه ای) : با سطوح بالای انرژی و انعطاف پذیری ذهنی هنگام کار کردن، اشتیاق به سرمایه گذاری در کار و مقاومت حتی در رویارویی با مشکلات کاری، توصیف می شود. . بنابراین کارمندی که شوق زیادی نسبت به کار دارد در سطح بالایی نسبت به شغلش دارای انگیزه است و به احتمال بیشتری هنگام مواجه با سختی های کار مقاومت نشان می دهد. این مولفه از لحاظ مفهومی شبیه به مفهوم ا نگیزش درونی است (سالوناوا، دپیرو، 2005).
انگیزش درونی اشاره به نیاز یک فرد برای انجام فعالیتی خاص دارد، به این علت که این فعالیتها به او خشنودی درونی می دهد و این پاداش دهی درونی فعالیت هیچ  هدف بیرونی را در بر نمی گیرد( مانند حقوق و ترفیع) (وسی واریان، 1985).
جذبه در کار(شیفتگی حرفه ای) : با تمرکز عمیق فرد نسبت به کار و به سختی جدا شدن از کار، گذشت سریع زمانی، فراموش کردن همه چیزهای اطراف حین انجام کار توصیف می شود (گونزالس و همکاران،2006).
شورداشتن/ جاری بودن به عنوان حالت ذهنی تعریف شده است که طی آن فرد قویاً در شغلش درگیر می شود و هر چیز دیگر، جز انجام کار برای او مهم به نظر نمی رسد. تجربه شور داشتن و جاری بودن در هر حیطه زندگی ممکن است رخ دهد، این تجربه در موقعیت کاری به احتمال زیاد هنگامی روی می دهد که یک کارمند تعادل خوبی را بین تقاضا های شغلی و مهارت های حرفه ای اش تجربه کند(چیت نست میهالیی، 1990). تفاوت اصلی بین مفهوم شور داشتن و جذبه در کار اینست که تصور می شود جذبه در کار حالت ذهنی پایدارتری است که به طور ویژه در حیطه کاری رخ می دهد، در حالیکه شور داشتن تجربه کوتاه مدتی است که در هر حیطه زندگی ممکن است رخ دهد(شائوفیلی و همکاران،2008 ).
وقف کار شدن(فداکاری حرفه ای): با درک احساس معناداری از انجام کار، داشتن احساس اشتیاق و غرور از انجام کار و احساس چالش انگیز بودن کار توصیف می شود. از نظر مفهومی شبیه به دلبستگی شغلی و تعهد شغلی است که به عنوان درجه ای تعریف می شود که فرد از لحاظ روانشناختی به خوبی با شغلی ارتباط برقرار کند (کوپروهمکاران،2005).
و...


ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

مبانی نظری و پیشینه رهبری

دانلود مبانی نظری و پیشینه رهبری

دانلود مبانی نظری و پیشینه رهبری

مبانی نظری و پیشینه رهبری
مبانی نظری و پیشینه رهبری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 97
حجم فایل: 168
قیمت: 75581 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 97

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
منابع کامل


فهرست:
مفاهیم و تعاریف رهبری    
تعاریف رهبری   
تفاوت رهبری با مدیریت    
خصوصیات رهبری    
 انواع رهبری    
وظایف رهبری    
مهارت های رهبری   
و...





قسمتی از متن:

تعاریف رهبری


برخی از تعاریف رهبری عبارتند از :

1-فرآیند رهبری با رفتن یک گروه مشخص به دنبال یک فرد مشخص برای تحقق پذیری اهداف مشخص پدید می آید (امیر کبیری ، 487:1385).

2-رهبری عبارت است از تاثیر گذاری نه قدرت و اقتدار (کاروسلی[1] ، ترجمه توفیقی ،32:1385).

3-رهبری استفاده از جبر و زور را شامل نمی شود و مدیری که برای هدایت فعالیت های زیر دستانش به زور متوسل می شود اعمال رهبری نمی کند . یعنی همانطور که در گذشته گفته شد یک مدیر و یا یک سر پرست ممکن است رهبر باشد و یا نباشد . همچنین لازم به یادآوری است که ویژگی های که به رهبر دست داده می شود ممکن است ویژگی هایی باشند که رهبر حقیقتاً از آن ها بر خوردار است یا ممکن است رهبر فقط تصور کند که دارای چنین ویژگی هایی می باشد (مورهد گریفین[2] ، ترجمه الوانی و معمار زاده ، 1383: 35).

4-رهبری رابطه ای است که در آن یک شخص ، رهبر ؛ دیگران را از روی میل ، به کار کردن با همدیگر درباره وظایف مربوطه ، وا می دارد تا به آنچه که می خواهد نائل شود (تری [3]، 1977: 410).

5-رهبری ابتکار فعالیت هایی است که منجر به تعیین الگوی سازگار تعامل گروه ، به سوی حل مسائل متقابل گردد (حقیقی و دیگران ، 1384: 123 ).

6-رهبری عبارت است از توانایی ایجاد حالتی در کارکنان که با اعتماد به نفس و علاقه مندی انجام وظیفه نمایند (مشبکی ، 1385: 258).

7-رهبری عبارت است از عمل تاثیر گذاری بر افراد به طوری که از روی میل و علاقه برای هدف های گروهی تلاش کنند (هرسی و بلانچارد، ترجمه فارسی ، 97:1382).

8-رهبری را فرآیندی گویند که ضمن آن مدیریت سازمانی می کوشد تا با ایجاد انگیزه و ارتباطی موثر انجام سایر وظایف خود را در جهت تحقق اهداف سازمانی تسهیل کند و کارکنان را از روی میل و علاقه به انجام وظایفشان ترغیب کند (الوانی ، 137:1380).

9-رهبری عبارت است از بکار بردن اختیار و تصمیم گیری (حقیقی و دیگران ،124:1384).

10-رهبری مجموعه فرایند هایی است که سازمان را در موقعیت برتر قرار می دهد یا آن را به نوعی با تغییر شرایط سازگار می کند. رهبری آینده را برای آن ها بوجود می آورد که علی رغم وجود موانع به آن دست یابند (کاتر[4] ، ترجمه فارسی ، :241381).

با توجه به تعاریف ذکر شده و دیگر تعاریف های موجود در مورد رهبری می توان چنین نتیجه گیری کرد که همگی توافق دارند که رهبری مستلزم نفوذ کردن و تاثیر گذاردن بر افراد است .
و...


ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

مبانی نظری و پیشینه عدم تقارن اطلاعاتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه عدم تقارن اطلاعاتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه عدم تقارن اطلاعاتی

مبانی نظری و پیشینه عدم تقارن اطلاعاتی
مبانی نظری و پیشینه عدم تقارن اطلاعاتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 41
قیمت: 60475 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدم تقارن اطلاعاتی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 20

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل



قسمتی از متن:

اهمیت اطلاعات نامتقارن


یکی از عوامل موثر در تصمیم گیری ،اطلاعات مناسب و مرتبط با موضوع تصمیم است. درصورتی که اطلاعات مورد نیاز به صورتی نامتقارن بین افراد توزیع شود،می تواند نتایج متفاوتی را نسبت به موضوعی واحد سبب شود.بنابراین بهتر است کیفیت توزیع اطلاعات به صورت دقیق مورد ارزیابی قرارگیرد. [14]

از نکات مهمی که درمورد بازارهای سرمایه به ویژه بورس های اوراق بهادار مطرح می شود،بحث کارایی بازار است که بر طبق آن تمامی اطلاعات موجود در بازار،اثرات خود را برروی قیمت سهام منعکس می کند.

عوامل موثر بر عدم تقارن اطلاعاتی

عدم تقارن اطلاعاتی میتواند برحسب محیط اطلاعاتی – کثرت اعلان های عمومی و تعداد مبادلات شرکت تعیین شود و همچنین تحت تاثیر رفتار مدیران یا بازار قرارگیرد به عنوان نمونه وقتی اعلان عمومی خبری درباره شرکت انجام می گیرد با فرض ثابت بودن سایر عوامل ممکن است بازار درباره وضع واقعی شرکت آگاه تر شود و عدم تقارن اطلاعاتی کاهش یابد. برخی از این عوامل عبارتند از:

کیفیت افشاء و عدم تقارن اطلاعاتی
مدل های نظری مختلف مانند دایاموند  (1985) و دایاموند و ورچیا  (1991) استدلال می نمایند که کیفیت بالاترافشاء می تواند میزان عدم تقارن اطلاعاتی میان شرکت کنندگان در بازارهای مالی را کاهش داده و در نتیجه به کاهش هزینه سرمایه و افزایش نقدشوندگی بیانجامد [23]. افشاء گسترده می تواند باعث جلب اعتماد مجدد سرمایه گذاران در مورد جنبه های مختلف عملکرد یا عملیات شرکت شده و به کاهش سطح عدم تقارن اطلاعاتی و یا به عبارتی به کاهش هزینه های اطلاعاتی سرمایه گذاران منجر شود [25]کیفیت بالای افشاء به طور کلی از دو طریق می تواند بر سطح عدم تقارن اطلاعاتی در بازار اثرگذار باشد نخست اینکه افشاء با کیفیت تر می تواند از طریق کاهش منافع مورد انتظار، در کسب اطلاعات محرمانه، انگیزه های جست وجوی این نوع اطلاعات را کاهش دهد و از سوی دیگر افشاء بهتر، مقدار نسبی معامله به وسیله سرمایه گذاران ناآگاه را افزایش می دهد. [12]
و...

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

مبانی نظری و پیشینه کار تیمی

دانلود مبانی نظری و پیشینه کار تیمی

دانلود مبانی نظری و پیشینه کار تیمی

مبانی نظری و پیشینه کار تیمی
مبانی نظری و پیشینه کار تیمی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 47
حجم فایل: 849
قیمت: 67358 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق کار تیمی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 47

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل




قسمتی از متن:


برای اینکه گروه بطور موثر کار کند، باید زمان کافی به تیم داده شود تا به یک واحد موثر تبدیل شود. تاکمن (1965) یک تئوری عمومی در رابطه با توسعه گروه ارائه داد تا شیوه تغییر گروه ها به مرور زمان را نشان دهد.

در مرحله اول که تاکمن آن را شکل گیری می نامد، گروه گرد هم می آید و شروع به تشکیل روابط کاری خود می کند.

مرحله دوم طوفان نامیده می شود و هنگامی رخ می دهد که عناطر و اجزا گوناگون گروه برای فرو نشانی مخالفت ها و تعیین اولویت ها با هم کار می کنند. مرحله سوم زمانی است که گروه انسجام پیدا می کند، در خلال این مرحله که هنجارسازی نامیده شده است، قوانین بنیادی رفتارها و استانداردها تعیین می شود و الگوهای رهبری و تبعیت نیز تعیین خواهد شد.

در مرحله چهارم یا مرحله اجرا، واقعاً می توان راجع به اثر بخشی گروه قضاوت کرد. مشروط به اینکه همه کارهای مراحل قبل انجام شده باشد، گروه بهتر خواهد توانست به اهداف خود برسد و به صورت مشارکتی، همکاری کند و نهایتاً زمان انحلال است که اعضای گروه از قیدهای قبلی رها می شوند، در این مدل نیز به مرحله نهایی ختم گروه می گویند.

پروژه های بزرگ معمولاً نیازمند کار کردن افراد با کمک هم می باشد از این رو کار تیمی تبدیل به مفهوم مهمی در سازمانها شده است. تیمهای اثر بخش عامل نیل از اهداف به سوی نتایج خوب و ماندگار هستند. صنعت شاهد تلاشهای فزاینده از طریق آموزش و آموزش متقابل می باشد که به افراد کمک می کند تا با یکدیگر با اثربخشی بیشتری کار کنند و اهداف تقسیم شده ای بوجود آورند خواه همکاران حاضر باشند یا غایب.

" ساختار های قدیمی در حال تغییر و اصلاح می باشند چراکه سازمانها به دنبال انعطاف پذیری بیشتر در مقابل تغییرات سریع محیطی و پاسخگویی بیشتر به نیازهای مشتریان هستند. آنها در حال تجربه کردن ساختار های جدید team-based هستند" (Jackson & Ruderman 1996)

موانع و شرایط پایه کار تیمی
الف) موانع ناشی از اتحادیه ها شامل:
ابراز نگرانی در مورد از دست دادن شغل
ابراز نگرانی در مورد از دست دادن ارشدیت
رقابت درون اتحادیه ای
انتظارات مربوط به عایدی و درآمد
بی اعتمادی به مدیریت

ب) موانع ناشی از مدیریت
فقدان چشم انداز
ترس از تغییر
مقاومت در مقابل تفویض اختیار
فقدان تعهد نسبت به تغییر
عدم درک تغییر
عدم اعتماد به توان کارکنان
مشکل فرهنگ
عادت به وضع موجود
از دست دادن پایگاه سازمانی
و...

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

مبانی نظری رفتار خرید مصرف کننده

دانلود مبانی نظری رفتار خرید مصرف کننده

دانلود مبانی نظری رفتار خرید مصرف کننده

مبانی نظری رفتار خرید مصرف کننده
مبانی نظری رفتار خرید مصرف کننده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 205
قیمت: 75581 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری رفتار خرید مصرف کننده

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 55

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
منابع کامل


فهرست مطالب:
رفتار خرید مصرف کننده   
تصمیم گیری درباره خرید   
مدل رفتار خرید مصرف کننده
عوامل موثر بر تصمیمات خرید  مصرف کنندگان
و...





قسمتی از متن:

رفتار خرید مصرف کننده


مقصود از رفتار خرید مصرف کننده گان نهایی یعنی افراد و خانواده هایی که کالاها و خدمات را برای مصرف

شخصی خریداری می نمایند در هنگام خرید است. افراد در طی روز خریدهای زیادی انجام و رفتارهای خاصی در طی این خریدها از خود نشان می دهند. شناخت این رفتارها و عوامل موثر بر آنها به شرکتها در امر جذب مشتری و فروش محصولات کمک خواهد نمود. در محیط اینترنت نیز افراد هنگام خرید رفتارهای خاصی دارند که متاثر از عوامل گوناگون فیزیکی و مجازی است و شرکتهای فعال در تجارب الکترونیکی برای موفقیت در کار خود نیازمند شناخت این رفتارها و عوامل موثر بر آنها هستند.اگر چه حالت خرید برای بازاریابان بسیار مهم است،اما رفتار مصرف کننده تنها خرید را شامل نمی شود. بلکه رفتار مصرف کننده شامل سه فعالیت اکتساب ،مصرف و خلاص شدن است. (کاتلر، 61:1384)

اکتساب به روندی اطلاق می شود که شخص طی آن یک پیشنهاد را به دست می آورد. خرید تنها یکی از راههای اکتساب و به دست آوردن کالاست. مواردی از قبیل قرض کردن،مبادله پایاپای،خرید لیزینگی و غیره روشهای دیگری هستند که یک شخص می تواند کالاها و خدمات را به دست آورد. مصرف روندی است که از طریق آن فرد از یک کالا و یا خدمت استفاده می کند. علیرغم اینکه بیشتر تحقیقات رفتار مصرف کننده، اکتساب را مورد مطالعه قرار داده اند، مصرف هسته مرکزی رفتار مصرف کننده است و به دلایل زیر از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است.(دیویس[1]،3:2005)

نخست اینکه مصرف کننده یک کالا پیام ضمنی سمبولیکی را به دیگران منتقل می نماید. به عنوان مثال استفاده ازاتومبیلی خاص،نوع پوشش فرد، نوع فعالیتهای تفریحی همگی می توانند شخصیت فرد را به دیگران القاء نمایند

دوم اینکه مصرف می تواند رفتارهای دیگر افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد. به عنوان مثال انتقال تجربه منفی یک مصرف کننده به دیگران عاملی است که خرید و یا مصرف یک پیشنهاد را از طرف آنها تحت تاثیر خود قرار می دهد.

خلاص شدن در نهایت روندی است که در آن شخص از پیشنهادی که قبلاً اکتساب نموده است، خلاص می شود. خلاص شدن تنها شامل دور انداختن یک پیشنهاد نیست بلکه مبادله یک پیشنهاد با پیشنهادی دیگر، بخشیدن پیشنهاد به دیگر افراد، تغییر کاربری پیشنهاد همگی از روشهایی هستند که یک مصرف کننده از کالاها و خدمات اکتسابی خود خلاص می شود.(متیلا[2]،143:2004).
و...


ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

مبانی نظری استراتژی صادرات

دانلود مبانی نظری استراتژی صادرات

دانلود مبانی نظری استراتژی صادرات

مبانی نظری استراتژی صادرات
مبانی نظری استراتژی صادرات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 34
قیمت: 55025 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری استراتژی صادرات

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 20

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل




قسمتی از متن:

تعریف صادرات


صادرات در لغت به معنای کالا یا ارسال و فرستادن کالا از جایی به جای دیگر است. جا به جایی در داخل کشور یا از داخل به خارج هر دو مشمول این تعریف است.

به عنوان یک اصطلاح گمرکی در گمرک صادرات عبارت است از: خروج کالا از قلمرو گمرکی.

صادرات را می توان چنین تعریف کرد: فروش یا عرضه خارجی کالاها و خدمات یک کشور به کشورهای دیگر در ازای دریافت کالاها، خدمات، ارز، طلا، تسویه بدهی ها یا به منظور کمک های بلاعوض، تعمیر، تکمیل یا شرکت در نمایشگاه ها (حسینی،1391، ص3).



اهمیت صادرات

از صادرات به عنوان موتور رشد اقتصادی کشورهای در حال توسعه یاد می شود. یکی از مسائل اقتصادی مهم که امروزه بسیاری از کشورها با آن دست به گریبان هستند، کسری در تراز پرداخت خارجی و کمبود ارز است. گرچه راه های متعددی برای تامین کسری ارز وجود دارد، اصولی ترین و مناسب ترین راه، افزایش صادرات است (رنجبریان و دیگران،1391، ص80).

منافع صادرات همواره مورد توجه اقتصاد دانان بوده است. صادرات از طریق تاثیر مطلوب بر کارایی و تخصیص منابع، صرفه های ناشی از مقیاس، تغییرات تکنولوژیکی، ایجاد اشتغال و بهره وری کل عوامل در تسریع رشد و توسعه اقتصادی بسیار موثر است (رحمان، 1378: ص 3). با گسترش صادرات، تشکیلات تجاری و نیز اقتصاد، به کشف های جدید در مدیریت اقتصادی، بهبود تکنولوژی وشیوه های بهتر تولید تشویق می شوند و بنابراین فرصت هایی که پیش از آن نادیده گرفته می شدند، به منابع اصلی برای رشد اقتصادی تبدیل می شوند (آذربایجانی و همکاران، 1390: صص 175-174).
و...

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

پیشینه تحقیق شبکه عصبی فازی

دانلود پیشینه تحقیق شبکه عصبی فازی

دانلود پیشینه تحقیق شبکه عصبی فازی

پیشینه تحقیق شبکه عصبی فازی
پیشینه تحقیق شبکه عصبی فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 44
حجم فایل: 702
قیمت: 67358 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری شبکه عصبی فازی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 44

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل




قسمتی از متن:

شبکه عصبی فازی

شبکه های عصبی مصنوعی


هوش مصنوعی اختصارا روشی است در جهت هوشمند ساختن کامپیوتر. این منظور زمانی برآورد می شود که ما قادر باشیم چگونگی تفکرانسان در زمان تصمیم گیری یا حل مساله را بررسی کرده و آن را پس از تقسیم بندی به مراحل پایه ای در قالب یک برنامه کامپیوتری ارائه نمائیم. هوش مصنوعی وسیله ایست ساده و سازمان یافته برای طراحی برنامه های تصمیم گیری پیچیده. فکر انسان می تواند اطلاعات را بدون تغییر در روند کار مغز و بدون ایجاد اختلال در اطلاعات ذخیره شده قبلی جذب نماید. یک برنامه هوش مصنوعی نیز مشابه این روش کار می کند. روش های هوش مصنوعی اجازه می دهند تا ساختار یک برنامه به گونه ای باشد که هر بخش آن مجزا بوده و مشخص کننده یک گام به سوی حل یک مساله یا یک سری از مسائل باشد. هر بخش از برنامه مانند قسمتی از اطلاعات مغز انسان می باشد اگر این اطلاعات دچار اختلال شود، مغز می تواند به طور خودکار رویه تفکرش را به گونه ای تغییر دهد تا واقعیت های جدید را تنظیم نماید. برای این کار نیاز نیست تمامی پیش آگاهی های یک فرد مورد بررسی قرار گیرد. بلکه کافی است تنها اطلاعات بخشهایی که مربوط به این تغییر می شوند استفاده گردد. یک برنامه استاندارد می تواند از پس تمامی قابلیت های هوش مصنوعی برآید، ولی نمی تواند مثل آن سریع و راحت باشد. هوش مصنوعی در مواردی همچون بازیها، اثبات تئوری ها، حل مسائل روزمره و عمومی، ادراک توسط کامپیوتر، فهم زبان طبیعی و حل مسائل خاص و تخصصی کاربر دارد(عربانی،1385). در طی دهه اخیر شاهد حضور موفق شبکه های عصبی مصنوعی[1] بوده ایم. ایده آموزش برای حل مسائل شناسایی الگوهای پیچیده با استفاده از دیدگاه عامل های داده هوشمند برای محققان دانشگاهی بسیار چالش انگیز شده است. شبکه های عصبی ابزار محاسباتی ساده ای برای آزمون داده ها و ایجاد مدل از ساختار داده هاست. داده هایی که برای ایجاد مدل ها استفاده می شوند، به داده های آموزشی مشهور هستند. هر گاه شبکه عصبی از داده های آموزش برای یادگیری الگوهای موجود در داده ها استفاده کند، می تواند آنها را برای دستیابی به خروجی ها و نتایج مختلف به کار بگیرد(سرفراز و افسر،1384).



تاریخچه شبکه های عصبی مصنوعی

مباحث هوش مصنوعی پیش از بوجود آمدن علوم الکتریک، توسط فلاسفه و ریاضی دانانی نظیر ارسطو[2] و بول[3] که اقدام به ارائه قوانین و نظریه هایی در باب منطق نمودند، مطرح شده بود. در سال 1943، با اختراع رایانه های الکترونیک، هوش مصنوعی دانشمندان را به چالشی بزرگ فراخواند. چرا که بنظر می رسید فناوری در نهایت قادر به شبیه سازی رفتارهای هوشمندانه خواهد بود. در سال 1950 آلن تورینگ[4]، ریاضی دان انگلیسی، معیار سنجش رفتار یک ماشین هوشمند را چنین بیان داشت: " سزاوارترین معیار برای هوشمند شمردن یک ماشین، اینست که آن ماشین بتواند انسانی را به گونه ای بفریبد که آن را متقاعد کند با یک انسان روبروست" . در سال 1956 طی جلسه ای در کالج دارتموث[5] آمریکا با حضور و همکاری ماروین مینسکی[6]، جان مک کارتی[7]، هربرت سایمون[8]، آلن نیوئیل[9] و غیره، اصطلاح هوش مصنوعی ابداع و اولین برنامه کامپیوتری هوش مصنوعی انتشار یافت.
و...


ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

مبانی نظری برنامه ریزی نیروی انسانی

دانلود مبانی نظری برنامه ریزی نیروی انسانی

دانلود مبانی نظری برنامه ریزی نیروی انسانی

مبانی نظری برنامه ریزی نیروی انسانی
مبانی نظری برنامه ریزی نیروی انسانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 480
قیمت: 61190 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری برنامه ریزی نیروی انسانی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 28

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل



قسمتی از متن:

برنامه ریزی نیروی انسانی:


در تعریف برنامه ریزی نیروی انسانی ذکر این نکته ضروری است که اکثر صاحبنظران مدیریت، برنامه ریزی نیروی انسانی را در اصل یک فرآیند استراتژیک می دانند که در جهت اهداف کلی سازمان و شیوه های لازم برای نیل به آن حرکت می کند. برای فرآیند برنامه ریزی نیروی انسانی[1] تعاریف متعددی بیان شده است که تعدادی از آن به شرح زیر است:

1- برنامه ریزی نیروی انسانی را فرآیند پدید آوردن و تعیین هدف ها، سیاست ها و برنامه هایی گویند که به پرورش، کاربرد و توزیع نیروی انسانی می پردازد تا مقاصد اقتصادی، خدماتی و ... تامین می شود (کیانی،1382).

2- برنامه ریزی نیروی انسانی فرآیندی است که بوسیله آن سازمان تعیین می کند که برای نیل به اهداف خود به چه تعداد کارمند با تخصص و مهارت هایی برای چه مشاغلی نیاز دارد (سعادت،1376).

3- تعیین تعداد افرادی که در سال های آینده برای تامین هدف های سازمان باید انتخاب گردند، آموزش ببینند، ترفیع یابند، بازنشسته یا اخراج شوند و مانند آن که براساس تسهیلات و وسایل مورد نیاز تخمین زده می شود (رضائیان،1374).

مراحل برنامه ریزی نیروی انسانی:

برنامه ریزی منابع انسانی را در چهار مرحله می توان به اجرا درآورد:

1- مرحله اول: در مرحله اول گردآوری، تحلیل و پیش بینی داده ها به منظور پیش بینی عرضه منابع انسانی صورت می گیرد. این مرحله بر پا داشتن یک نظام اطلاعاتی منابع انسانی است که به دنبال آن با افزودن بر نظام اطلاعاتی منابع انسانی تقاضای منابع انسانی نیز مورد پیش بینی قرار می گیرد.

2- مرحله دوم: در این مرحله هدف ها و سیاست های کلی منابع انسانی تعیین می گردند و بدنبال آن حمایت مدیران بلند پایه در مورد آنها (هدف ها) جلب می شود.

3- مرحله سوم: این مرحله شامل طراحی و به انجام رساندن طرح ها و برنامه های عملی در زمینه هایی مانند کارمند یابی، آموزش و ترفیع است که سازمان را قادر خواهد ساخت به هدف های منابع انسانی خود دست یابد.

4- مرحله چهارم: نظارت بر طرح ها و برنامه های امور کارکنان و ارزیابی آنها به منظور آسان کردن پیشرفت بسوی هدف های برنامه ریزی منابع انسانی در این مرحله صورت می پذیرد.
و...

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

دانلود مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

دانلود مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی
مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 70
قیمت: 67358 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 43

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل




قسمتی از متن:

مدیریت استراتژیک منابع انسانی


ما از مدیریت استراتژیک منابع انسانی چنین استنباط می کنیم که مدیریت یک روش مبتنی بر شایستگی است که مدیر از آن زاویه به کارکنان نگاه می کند و بر توسعه منابع انسانی تاکید می نماید یعنی مناسبی با دوام، غیر قابل معامله و چیزی که نمی توان نسخه کامل یا دومی از آن تهیه کرد. رمز مزیت رقابتی با ثبات یا پایدار توسعه دادن منابعی با این ویژگی هاست (بارنی، 1991). به ویژه بدان سبب که افراد یا انسان ها در محمل های شایسته اصلی سازمان هستند (پراهالد و همل، 1990).

در سازمان، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، به عنوان روشی در فرآیند مدیریت افراد، نمی تواند با استراتژی منابع انسانی ربط نداشته باشد. در واقع، فرایند تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی به منظور مرتبط ساختن سیاست ها و روش های منابع انسانی با هدف های استراتژیک و هدفهای سازمان (تراس و گراتان، 1994).

رکن اصلی مدیریت استراتژیک منابع انسانی را تشکیل می دهند.

بنابراین، اگر مدیریت استراتژیک منابع انسانی فرایندی است که سازمان می خواهد بدان وسیله بین سرمایه انسانی، اجتماعی و هوشی اعضا با نیازهای استراتژیک سازمان ارتباط برقرار کند. در آن صورت استراتژی منابع انسانی که جزیی یا بخشی از سازمان است نقشه راه هایی می شود که رهبران سازمانی برای حفظ این رابطه از آن استفاده می کنند، و استراتژی منابع انسانی، جاده یا راهی است که طی شده است (بامبرگر و مشولم، 1389).

استراتژی منابع انسانی
الگوی تقسیم ها، سیاست ها و رویه هایی که به سیستم منابع انسانی مرتبط است. استراتژی ممکن است اتخاذ شود اما  محتمل است که پیاده نشود استراتژی در نیروی انسانی به معنای به کارگیری منابع انسانی به روش راهبردی در چارچوب هدفهای سازمان است (سولومن،1996).
و...


ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول