دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود پاورپوینت زندگی نامه بنجامین گراهام

دانلود پاورپوینت زندگی نامه بنجامین گراهام

دانلود پاورپوینت زندگی نامه بنجامین گراهام در 35 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم4184/892 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت زندگی نامه بنجامین گراهام در 35 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

زندگی نامه بنجامین گراهام

دوران کودکی و تحصیل

شروع به کار و اشتغال

روش سرمایه‌گذاری

شاگردان سرشناس

سال‌های پایانی عمر

آثار به‌جا مانده

نقل‌قول‌هایی از بنجامین گراهام

اصول توصیه شده از بنجامین گراهام در سرمایه گذاری موفق

سخن پایانی در مورد زندگی نامه بنجامین گراهام

 

بخشی از متن

مقدمه

زندگی نامه بنجامین گراهام و دیگر بزرگان حوزه سرمایه‌گذاری و موفقیت مالی، می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدتی که در ذهن دارید کمک کند.

با شناخت برترین سرمایه‌گذاران و بررسی استراتژی‌های آن‌ها می‌توانید به دید بهتری از نحوه سرمایه‌گذاری درست و اصولی دست پیدا کنید.

بنجامین گراهام یکی از مشهورترین سرمایه گذاران تاریخ وال استریت و جهان است. کتاب‌های او در سراسر جهان ترجمه شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مبحث قصد دارم در قالب زندگی نامه بنجامین گراهام از کودکی تا بازنشستگی او را با شما بررسی کرده و نکات آموزنده آن را استخراج کنم.

زندگی نامه بنجامین گراهام

بنجامین گراهام (Benjamin Graham) که به عنوان پدر سرمایه‌گذاری ارزشی شناخته می‌شود، سرمایه گذار، اقتصاددان و استاد دانشگاه آمریکایی بود.

او در اواخر قرن نوزدهم در انگلستان متولد شد و در یک سالگی با پدر و مادرش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد.

بنجامین پدر خود را در 9 سالگی از دست داد و در فقر شدید بزرگ شد که این اتفاق، انگیزه او برای کسب درآمد بالا و تأمین هزینه‌های خانواده را چندین برابر کرد.

گراهام همیشه دانش‌آموز و دانشجویی درخشان و ممتاز بود، لیسانس خود را از دانشگاه کلمبیا گرفت و سپس در وال استریت به عنوان کارگر تابلوی قیمت‌ سهام مشغول به کار شد.

بنجامین با سرعت پله‌های را طی می‌کرد. پس از کسب درآمد بالا، شرکت سهامی خود را در 32 سالگی تشکیل داد و در 34 سالگی در دانشگاه کلمبیا شروع به تدریس کرد. ایده‌های بنجامین گراهام در اقتصاد مدیریتی منجر به توسعه سرمایه گذاری در ابزارهای مختلف سرمایه گذاری، مانند صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک، صندوق‌های تأمین مالی و شرکت‌های هلدینگ شده است. او شاگردان زیادی داشت که مشهورترین آن‌ها، وارن بافت است.

دوران کودکی و تحصیل

بنجامین گراهام با نام بنیامین گروسباوم در 9 مه 1894، در شهر لندن انگلیس و در یک خانواده یهودی متولد شد. والدین وی، ایزاک ام و دوروتی گروسباوم، هنگامی که او یک ساله بود به ایالات متحده مهاجرت کردند و سرانجام در نیویورک اقامت کردند، جایی که آیزاک تجارت واردات و صادرات خود را آغاز کرد. در سال 1903 ایزاک گروسباوم درگذشت و همسرش را برای مراقبت از بنیامین نه ساله و دو خواهر و برادر کوچک ترش تنها گذاشت.

در حالی که او پس از فوت همسرش همچنان می‌توانست خانواده‌اش را مدیریت کند، وحشت بانکی که در سال 1907 رخ داد، پس‌انداز او را صفر کرد و خانواده‌اش را مجبور کرد که با موریس گراد، برادر دوروتی مهاجرت کنند.

بنجامین دانش‌آموز درخشان در مدرسه بود و با بورس تحصیلی وارد دانشگاه کلمبیا شد. در سال 1914 از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. در آن زمان او فقط 20 سال داشت و با برداشتن گامی جسورانه و غیر عادی آماده بود تا ثروت خود را بسازد. چند هفته قبل از فارغ‌التحصیلی، دانشگاه به او شروع تدریس در سه دانشکده مختلف را پیشنهاد داد: فلسفه یونان و لاتین، انگلیسی و ریاضیات. اگرچه این شغل به او امنیت مالی می‌داد اما او این پیشنهاد را رد کرد و به وال استریت پیوست.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود پاورپوینت بررسی سرمایه ‌گذاری هوشمند

دانلود پاورپوینت بررسی سرمایه ‌گذاری هوشمند

دانلود پاورپوینت بررسی سرمایه ‌گذاری هوشمند در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم4022/252 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بررسی سرمایه ‌گذاری هوشمند در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

سرمایه گذاری هوشمند چیست؟

چرا شما باید سرمایه گذاری هوشمند را شروع کنید؟

نکاتی برای سرمایه گذاری هوشمند

سخن پایانی

 

بخشی از متن

مقدمه

سرمایه ‌گذاری هوشمند یا هوشمندی در سرمایه گذاری یکی از نیازها و ضرورت‌های یک سرمایه گذاری موفق است. اگر شما به موفقیت در سرمایه گذاری می‌اندیشید تا انتهای این مبحث همراه من باشید تا با روش‌های برای سرمایه گذاری هوشمند آشنا شوید.

سرمایه گذاری هوشمند چیست؟

منظور از سرمایه گذاری هوشمند  به کار بردن هوش در سرمایه گذاری است. منظور از به کار بردن هوش در سرمایه گذاری هم استفاده از اطلاعات و تحلیل آن‌ها برای رسیدن به موفقیت در سرمایه‌گذاری است.

قطعا انجام این اقدامات ساده نیست ولی با تمرین و انجام برخی روش‌ها رسیدن به هوشمندی در سرمایه گذاری امکان‌پذیر است.

در ادامه این مطلب چند روش برای تجربه سرمایه گذاری هوشمند به شما معرفی خواهم کرد.

چرا شما باید سرمایه گذاری هوشمند را شروع کنید؟

اگر سرمایه‌گذاری نکنید و فقط پول خود را در بانک بگذارید‌، سودی که از حساب پس‌انداز می‌کنید احتمالاً حتی با تورم همگام نخواهد شد. ممکن است ضرر کنید و هرچه پول شما در بانک بیشتر بماند قدرت خرید کمتری خواهد داشت.

وقتی سرمایه‌گذاری می‌کنید، برعکس است. هرچه پول خود را در سرمایه گذاری‌های هوشمند بگذارید و سرمایه گذاری هومشند داشته باشید، سرمایه شما بیشتر رشد می‌کند. با گذشت زمان‌، به لطف اثر مرکب، پول شما می‌تواند چندین برابر شود‌ و همیشه به رشد خود ادامه دهد.

بهترین زمان برای شروع یادگیری در مورد سرمایه گذاری هوشمند همین امروز است.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود پاورپوینت بررسی سرمایه گذاری ارزشی

دانلود پاورپوینت بررسی سرمایه گذاری ارزشی

دانلود پاورپوینت بررسی سرمایه گذاری ارزشی در 31 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم4175/320 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بررسی سرمایه گذاری ارزشی در 31 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

سرمایه گذاری ارزشی

مزیت های سرمایه گذاری ارزشی

معضل سرمایه گذاران ارزشی

تفاوت طرز فکر سرمایه گذاران

شباهت استراتژی سرمایه گذاری ارزشی به حراج

پنج اصلی که در این روش باید بدانیم

چگونه سهام ارزشی انتخاب کنیم؟

مدیریت ریسک در سرمایه گذاری ارزشی

 

بخشی از متن

مقدمه

سرمایه گذاران، می‌توانند از روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری استفاده کنند. انتخاب این روش‌ها، کاملاً مرتبط با روحیات افراد، شرایط زندگی، ریسک‌پذیری و میزان سرمایه آن‌ها است. در این مبحث قصد داریم با سرمایه گذاری ارزشی (یکی از روش‌های موفق سرمایه گذاری که وارن بافت از آن استفاده می‌کرده) آشنا شویم.

سرمایه گذاری ارزشی (Value Investing)

یک نوع سرمایه گذاری است که در آن ارزش جنس یا سهم، ملاک خرید است. روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد که روش سرمایه گذاری بر اساس ارزش، از مهم‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود.

در این استراتژی، تنها سهام یا اجناسی خریداری می‌شوند که دارای قیمت پایین‌تری نسبت به ارزش واقعی خود هستند. کسانی که از اصول سرمایه گذاری بر اساس ارزش پیروی می‌کنند عقیده دارند که ارزان خریدن همیشه بهتر از گران فروختن است؛ یعنی سود خود را هنگام خرید می‌برند نه هنگام فروش.

سرمایه گذاران ارزشی به شکل فعالی به دنبال سهام شرکت‌هایی هستند که عقیده دارند بازار آن‌ها را کمتر ازآنچه هستند ارزش‌گذاری کرده است. آن‌ها باور دارند که بازار به اخبار خوب و بد بیش‌ازحد واکنش نشان می‌دهد و درنتیجه منجر به نوسان قیمت سهام می‌شود که با اصول بنیادی بلندمدت شرکت همخوانی ندارد.

وجود سهم‌های ارزان در بازار، احتمالاً به دلیل رفتار غیر عقلایی سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران ارزشی تلاش می‌کنند تا از این رفتار غیر عقلایی به نفع خود استفاده نمایند.

آن‌ها این کار را از طریق انتخاب سهم‌هایی که نسبت قیمت به ارزش دفتری یا نسبت قیمت به سود هر سهم آن‌ها کمتر از میانگین است، انجام می‌دهند و یا به سراغ سهم‌هایی می‌روند که سود نقدی بیشتری پرداخت می‌کنند.

البته مواردی که ذکر شد به‌تنهایی برای تعیین سهام مناسب کافی نیستند و عوامل متعددی در این زمینه باید بررسی گردند. تعریف دقیق سرمایه گذاری ارزشی بسیار ذهنی است.

بعضی از سرمایه گذاران ارزشی فقط به دارایی‌ها و درآمدهای شرکت‌ها نگاه می‌کنند و هیچ ارزشی برای رشد آینده قائل نمی‌شوند. سایر سرمایه گذاران ارزشی استراتژی‌های خود را کاملاً حول تخمین رشد آینده و جریان‌های نقدی بنا می‌کنند.

مزیت های سرمایه گذاری ارزشی

سود این نوع سرمایه گذاری بالاست ولی نقد شوندگی آن کمتر از روش‌های دیگر سرمایه گذاری است. با توجه به ریسک پایین این نوع سرمایه گذاری، طرفداران زیادی برای آن وجود دارد.

مزیت دیگر این نوع سرمایه گذاری، نیاز به تخصص کمتر برای فروش است. ازآنجایی‌که ارزش جنس یا سهام خریداری‌شده بالاتر است، مشتری شاید دغدغه زیادی برای خرید نداشته باشد. چه‌بسا معامله‌های ارزشی وجود داشته که لحظاتی پس از امضا قرارداد، مشتری جدیدی پیداشده که ارزش کالا را درک کرده و پول بیشتر برای آن پرداخت کرده است.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود پاورپوینت بررسی فاینانس خودگردان

دانلود پاورپوینت بررسی فاینانس خودگردان

دانلود پاورپوینت بررسی فاینانس خودگردان در 33 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم4284/844 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بررسی فاینانس خودگردان در 33 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

سابقه تاریخی

فاینانس خودگردان چیست؟

چرا فاینانس خودگردان؟

ساختار فاینانس خودگردان

توزیع ریسک

تضمینها، وثیقه ها و سایر تعهدات

نتیجه گیری

 

بخشی از متن

● سابقه تاریخی

فاینانس خودگردان اسلوب ویژه ای برای تامین اعتبار پروژه هاست که ابتدا در سالهای دهه ۱۹۳۰ در ارتباط با توسعه چاههای نفتی در ایالت تکزاس آمریکا در دورانی که حفاری برای استخراج و بهره برداری از چاههای نفت عملاً به ابزار و تجهیزات بسیار ساده ای متکی بود، متداول و رایج گشت. در آن ایام بانکهای شهر دالاس (در ایالت تکزاس) آماده بودند که اعتبارات مالی موردنیاز حفاری چاههای نفت را برمبنای بازپرداخت ازطریق نقدینگی حاصل از فروش نفت چاههای مذکور تامین کنند.

امروزه که هزینه توسعه منابع هیدروکربوری به علاوه هزینه های فراوری جهت بهره برداری از منابع مذکور در فلات قاره و در مناطق دوردست دنیا، سربه میلیاردها دلار می زند، اصولی که طی سالهای دهه ۱۹۳۰ پایه گذاری شد هنوز هم پابرجا بوده و شیوه ها و اسلوب فاینانس خودگردان کماکان چارچوبهای قابل اتکاء و انعطاف پذیری را برای تامین سرمایه موردنیاز طرحهای بزرگ توسعه میادین نفت و گاز و حتی فراتر از آن طرحهای مجتمعهای بزرگ پتروشیمی (در سرمایه گذاریهای مشترک) و طرحهای زیربنایی توسعه منابع آب، تولید انرژی و حتی طرحهای زیربنایی ساختمانی نظیر احداث بزرگراهها، پلهای ارتباطی و بیمارستانها و غیره تشکیل می دهد.

● فاینانس خودگردان چیست؟

مشخصه و ویژگی اصلی فاینانس خودگردان واقعی ، ماهیت عدم اتکاء و یا اتکا محـدود آن به حــامیــان (SPONSORS =متولیان، صاحبان یا سرمایه‌ گذاران) پروژه است. به عبارت دیگر، اصل زیربنایی و مشخصه فاینانس خودگردان آن است که تامین اعتبار صرفاً به اتکاء دارایی و اموال پروژه و نقدینگی و عواید حاصل (فروش محصولات و یا عرضه خدمات) از پروژه بوده و بدون اتکاء به سرمایه گذاران پروژه انجام می گیرد، معذالک باید توجه داشت که درعمل موارد بسیار محدودی فاینانس خودگردان بدون هیچ گونه «اتکاء» (به سرمایه گذاران) انجام می گیرد و میزان اتکاء بستگی به شرایط و عوامل گوناگون نظیر توجیه پذیری اقتصادی و مالی پروژه، اعتبار و تجربه صاحبان پروژه، اعتبار و صلاحیت پیمانکاران، شرایط و نوع قرارداد پیمانکاری، خریداران محصول (محصولات) پروژه داشته و بویژه نوع و ماهیت محصولات، چشم انداز عرضه و تقاضای کالای مذکور، و اینکه خریداران آن چه کسانی هستند و تحت چه شرایطی این محصول خریداری خواهدشد (طول دوره و شرایط قرارداد، مبانی قیمت و...) از اهمیت بالایی برخــوردار است، به این ترتیب، ملاحظه می شود که در حقیقت هر فاینانس خودگردان مشخصات خاص خود را داشته ساختارهای آن می بایست متناسب با شرایط و ویژگیهای آن طراحی و تنظیم گردد.

تاکنون ما از «پروژه» در کلیت و تعبیر عمومی آن استفاده کرده ایم، معذالک در طرحهای توسعه منابع هیدروکربوری هریک از عناصر در زنجیره توسعه منابع مذکور از حفاری و استخراج گرفته، تا ذخیره سازی (ساخت مخــازن)، فـراوری و انتقال به مصرف کنندگان نهایی می تواند جهت تامین منابع مالی ازطریق فاینانس خودگردان مناسب باشد.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود پاورپوینت بررسی دات نت نیوک

دانلود پاورپوینت بررسی دات نت نیوک

دانلود پاورپوینت بررسی دات نت نیوک در 38 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم4240/444 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بررسی دات نت نیوک در 38 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

دات نت نیوک چیست ؟

مقایسه دی ان ان با سایر سی ام اس ها

تفاوت شیرپوینت و دات نت نیوک چیست ؟

مزایای دات نت نیوک چیست ؟

 

بخشی از متن

مقدمه

با وجود سی ام اس ها یا همان سیستم‌های مدیریت محتوای بزرگ در سطح جهانی مانند وردپرس و جوملا، اما دات نت نیوک (DotNetNuke) هنوز طرفداران خود را دارد و مدام به شمار آنها اضافه می‌شود. اگر تا به حال اسم Dnn یا همان دات نت نیوک به گوشتان نخورده یا اطلاعات کمی دارید، در این مطلب خواهیم گفت دات نت نیوک چیست . مهمتر آنکه در مقایسه با سایر CMS ها بهتر می‌توانید وجه تمایز این سی ام اس را بشناسید. در ادامه نیز دات نت نیوک را با شیرپوینت مقایسه می‌کنیم، این دو با وجود شباهت‌هایی که دارند اما دو چیز متفاوت هستند که بیشتر توضیح خواهیم داد.

دات نت نیوک چیست ؟

DotNetNuke یک سیستم مدیریت محتواست که امکانات فوق‌العاده‌ای برای صاحبان وبسایت‌ها فراهم می‌کند. شاید در انتخاب دی‌ان‌ان از میان دیگر انواع CMS کمی تردید داشته باشید. گرچه این انتخاب کاملا بستگی به هدف شما در وبسایتتان دارد، اما شاید مطالعه این متن بهتر بتواند به شما کمک کند.

تردیدی نیست که کیفیت وب‌سایت‌ها می‌تواند به شکل قابل ملاحظه‌ای در فروش تجارت‌های مبتنی بر اینترنت، به خصوص آن دسته از تجارت‌هایی که به تازگی قصد نفوذ در بازار را دارند، تأثیرگذار باشد. هر چند این امر به آن معنا نیست که تنها داشتن یک وب‌سایت خوب لزوما به چنین نتایجی منجر خواهد شد، چرا که این موضوع دارای پارامترها و فاکتورهای متنوعی است. اما تعاریف مختلفی در این خصوص در رابطه با کیفیت وب‌سایت وجود دارد که بر اساس ارائه‌کننده تعریف متفاوت است.

•           از نظر یک طراح وب، سایت اینترنتی خوب سایتی است که از جهات بصری جذاب و نیز از حیث محتوایی خلاقانه باشد.

•           در حالیکه در نظر صاحب وب‌سایت، کیفیت سایت در قابلیت‌های به روز رسانی به موقع آن خلاصه می‌شود.

•           اما بازدیدکنندگان به دو مورد توجه ویژه‌ای دارند، یکی اطلاعات طبقه‌بندی شده که دسترسی به محتوا را ساده‌تر می‌کند و دیگری سرعت بالای به روز رسانی اطلاعات.

مسلماً در نگاه اول اعتبار بیشتری برای تعریف سوم قائل خواهید شد، لیکن کماکان ترکیبی از این سه تعریف است که می‌تواند در زمینه به کاراندازی چرخه فروش یک وب‌سایت موثر باشد. خبر خوش آن است که امروز شما مجبور نیستید بین این سه انتخاب اولویت‌بندی کنید، چرا که به راحتی می‌توانید در یک سبد هر سه را به همراه ابزار و مهارت مناسب خریداری کنید.

وقتی صحبت از انعطاف وب‌سایت به میان می‌آید، که ویژگی سازگار شدن با طراح، صاحب و کاربران وب‌سایت را داراست، پاسخ سیستم‌های مدیریتی محتواست. بخصوص، دات نت نیوک نمونه‌ای از CMS است که منافعی انقلابی برای همین سه گروهی به همراه دارد که بیشتر مواقع با وب‌سایت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. دی ان ان (DNN) امکانات خارق‌العاده‌ای برای طراحان وب‌سایت فراهم می‌آورد که به آنها اجازه می‌دهد تا طرح را بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی دستکاری و تغییر دهند. استفاده از ظاهر سایت برای صاحبان وب‌سایت آسان بوده و کار کردن با فرآیندها آنگاه که می‌خواهند دیتا بیس خود را به روز رسانی کنند، سهل می‌نماید. البته، کاربران سایت می‌توانند از نمایش بسیار منظم محصولات و خدمات و جا به جایی داده و حتی پول جهت وارد کردن اطلاعات پرداخت، نهایت لذت را ببرند.

یکی از پرطرفدارترین مزایای CMS سهولت نصب و نیز امکانات متنوع آن است که از مدیریت محتوا گرفته تا هاستینگ سایت، طراحی وب و حتی مسائل امنیتی همه را در بر می‌گیرد. از این رو راه‌اندازی و نگهداری یک وب‌سایت به طوری باور نکردنی ارزانتر و آسانتر از دورانی خواهد بود که برنامه‌نویسان حرفه‌ای این کار را انجام می‌دادند. از آنجاکه این امر قبلا فرآیند آسانی نبود، ایجاد و راه‌اندازی یک وب‌سایت گران قیمت بوده و تنها تعداد اندکی یارای پرداخت هزینه‌های آن را داشتند. امروزه، حتی یک دانشجو نیز که مشغول کار آزاد است، می‌تواند وب‌سایتی برای خود درست کرده و درآمد خوبی داشته باشد.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود پاورپوینت بررسی فرآیند یکپارچه رشنال یا RUP

دانلود پاورپوینت بررسی فرآیند یکپارچه رشنال یا RUP

دانلود پاورپوینت بررسی فرآیند یکپارچه رشنال یا RUP در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم4636/4 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بررسی فرآیند یکپارچه رشنال یا RUP در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه rup چیست ؟

هدف از ابداع فرآیند rup چیست ؟

ویژگی ‌های فرآیند rup چیست ؟

فازهای RUP چیست ؟

جریان‌های کاری RUP چیست ؟

مزایای اصلی فرآیند rup چیست ؟

فرق بین متدولوژی RUP و اسکرام

سخن آخر

 

بخشی از متن

مقدمه

فرآیند یکپارچه رشنال یا RUP را می‌توان یک راهنمای نهایی برای واگذاری مسئولیت‌ها و وظایف در یک سازمان توسعه‌یافته دانست؛ از دیگر سو راهنمایی است برای توسعه یک نرم‌افزار باکیفیت که نیازها و خواسته‌های کاربرانش را برآورده می‌کند. این فرآیند امروزه مورداستفاده گسترده توسط سازمان‌های بزرگ به منظور توسعه نرم‌افزارها قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم بگوییم rup چیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

تاریخچه rup چیست ؟

در فرهنگ مهندسی نرم‌افزار، فرآیند یکپارچه رشنال، که معمولا با (Rational Unified Process (RUP شناخته می ‌شود، نام یک فرآیند توسعه نرم‌افزار است که شرکت رشنال IBM، آن را تدوین کرده‌است. IBM این شرکت را در سال ۲۰۰۳ خرید و هم‌اکنون توسعه این فرایند و ابزارهای آن را به‌عهده دارد. به‌طور خلاصه، آریوپی ارائه‌دهنده مجموعه‌ای از روش‌ها برای کمک به مدیریت دقیق بر روی مراحل طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای رایانه‌ای است. این فرآیند، بستر مناسبی برای تولید و توسعه نرم‌افزار در اختیار تحلیل‌گران و طراحان سیستم‌های رایانه‌ای قرار می‌دهد.

هدف از ابداع فرآیند rup چیست ؟

فرآیند یکپارچه رشنال، RUP  روشی است که با هدف تجزیه و تحلیل زمان واقعی بر روی توسعه پروژه ‌ها طراحی شده است. این فرآیند ابداع شد تا اطمینان حاصل شود نرم‌افزار و سخت‌افزار در اولویت‌های اصلی پروژه قرار گیرند. در این فرآیند تنها کار اصلی، به حداقل رساندن ریسک پروژه نیست و باید موارد دیگری را هم در نظر گرفت تا از هم پاشیدگی پروژه جلوگیری کرد.

RUP امکان استفاده مؤثرتری از زبان یکپارچه مدلسازی (UML) را فراهم می‌سازد. به کمک تکنیک‌های RUP، بخش‌های عمده‌ای از فرآیند تولید نرم‌افزار به‌طور خودکار انجام شده و همچنین استفاده از مدل‌های تولید شده در فرآیندهای گذشته در پروژه‌های جاری به سادگی امکان‌پذیر است. این فرآیند، با موقعیت‌های مختلف تطبیق یافته و برای سازمان‌های بزرگ یا حتی کوچک تولید و توسعه نرم‌افزار قابل استفاده‌ است.

RUP کلیه مراحل انجام یک پروژه شامل تحلیل سیستم، برنامه‌ریزی، بررسی ریسک‌ها، تولید و تست نرم‌افزار را در بر می‌گیرد و چهارچوبی در جهت انجام صحیح و موفق پروژه‌های نرم‌افزاری فراهم می‌سازد.

فرآیند RUP، فرآیندی قابل شکل ‌دهی است. هیچ فرآیند واحدی برای همه نرم‌افزارها مناسب نیست، فرآیند RUP، همانطور که برای سازمان‌های بزرگ توسعه نرم‌افزار مناسب است، برای تیم‌های کوچک نیز مفید است. این فرآیند می ‌تواند با موقعیت‌های مختلف تطبیق پیدا کند.

به سه علت RUP را یکپارچه می‌نامند:

•           این متدولوژی از یکپارچه‌ سازی سه متدولوژی معروف دیگر به وجود آمده است، که شامل Booch، OMT و OSE می‌شود.

•           از UML در جهت کارهای خود استفاده می ‌کند. در واقع می ‌توان گفت UML، خود ثمره RUP است و این خود بسیار خوب است که متدولوژیی با خودش گسترش یابد.

•           مفاهیمی از قبیل Object، Class و … مفاهیم ساده و ثابتی هستند، ولی متدولوژی‌های قبلی علامت‌های خاصی داشتند که اکنون همه آنها یکسان شده‌اند.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود پاورپوینت بررسی داکر DOCKER

دانلود پاورپوینت بررسی داکر DOCKER

دانلود پاورپوینت بررسی داکر DOCKER در 20 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم3995/44 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بررسی داکر DOCKER در 20 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

داکر چیست و چه کاربردی دارد؟

کانتینر (Container) چیست؟

کانتینر داکر چیست؟

مکانیزم عملکرد داکر چیست؟

 

بخشی از متن

مقدمه

در این مطلب می‌خواهیم یکی از محصولاتی که به صورت تخصصی در حوزه مجازی سازی سیستم عامل فعالیت دارد، را معرفی و بررسی کنیم. نام این محصول داکر (Docker) است که نوعی پلتفرم متن باز به شمار می‌رود. برای اینکه دقیقا بدانید داکر چیست و چگونه کار می‌کند تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

داکر چیست و چه کاربردی دارد؟

داکر (Docker) یک پلتفرم متن باز است که بر مبنای سیستم عامل لینوکس راه‌اندازی شده است. در پاسخ به سوال داکر چیست، خیلی ساده می‌توان گفت، ابزاری است که می‌تواند فرایند ایجاد، پیاده سازی و اجرای برنامه‌ها را با استفاده از Container ها بسیار ساده کند.

پاسخ دیگر به سوال داکر چیست، می‌تواند این باشد که Docker، نوعی ماشین مجازی است و این امکان را برای برنامه‌ها فراهم می‌کند تا از یک Kernel واحد لینوکس استفاده کرده و از امکاناتی بهره مند شوند که در سیستم عامل میزبان ارائه نشده است. به این ترتیب می‌توانند به صورت مستقل از پیش نیازها و امکانات مازاد بهره برداری کنند. این موضوع باعث می‌شود سرعت و عملکرد برنامه بهبود قابل ملاحظه‌ای پیدا کند و حجم آن نیز کاهش یابد.

کانتینر (Container) چیست؟

نگهداری برنامه‌ها در محیطی ایزوله و به صورت مستقل، از اهداف سیستم‌های جدید توسعه نرم افزار است. به این ترتیب فعالیت آن‌ها بر روی یکدیگر تاثیری نداشته و کاملا مستقل از هم کار می‌کنند. یکی از راه‌های پیاده کردن این تکنولوژی استفاده از ماشین مجازی (Virtual Machine) است که برنامه‌ها را روی یک سخت افزار اما جدا از هم نگهداری می‌کند. در این حالت component ها با هم تداخل نداشته و رقابت برای استفاده از منابع سخت افزاری به حداقل می‌رسد.

اما کانتینر چیست؟ در مقابل ماشین‌های مجازی، کانتینرها( Container ) قرار دارند، آن‌ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای ماشین‌های مجازی باشند. کانتینرها محیط‌های اجرایی را جدا کرده و هسته سیستم عامل را به اشتراک می‌گذارد. کانتینرها نسبت به ماشین‌های مجازی از منابع کمتری استفاده می‌کنند و همچنین خیلی سریع  قابلیت اجرا پیدا می‌کنند.

می‌توان کانتینرها را به 3 بخش تقسیم کرد که عبارتند از:

•           سازنده (Builder): فناوری مورد استفاده برای ساخت کانتینر

•           موتور (Engine): فناوری مورد استفاده برای راه‌اندازی کانتینر

•           تنظیم (Orchestration): فناوری مورد استفاده برای تنظیمات و مدیریت کانتینر

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود پاورپوینت ارزش گذاری مدیریت برند

دانلود پاورپوینت ارزش گذاری مدیریت برند

دانلود پاورپوینت ارزش گذاری مدیریت برند در 45 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات45
حجم4292/377 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ارزش گذاری مدیریت برند در 45 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعاریف اولیه

تعریف و هدف ارزیابی برند

روش‌های ارزش‌گذاری برند

ارزش‌گذاری برند بر مبنای هزینه‌ها

ارزش‌گذاری برند بر مبنای بازار

ارزش‌گذاری برند بر مبنای درآمد

ارزش‌گذاری برند براساس فرمول

جمع‌بندی

 

بخشی از متن

مقدمه

ارزش‌گذاری برند یکی از فرایندهای مهم این روزهای دنیای کسب‌وکار محسوب می‌شود؛ فرایندی که استانداردهای مشخص دارد و نتایج آن در عملکرد سازمان‌ها تأثیرگذار است.

ارزش‌گذاری برند (Brand Valuation) در تعریف ساده به فرایند تخمین ارزش مالی یک برند گفته می‌شود. در چنین فرایندی مانند ارزش‌گذاری کالا یا خدمات، فاکتورهای تشکیل‌دهنده‌‌ی برند بررسی می‌شوند تا نزدیک‌ترین تخمین مالی برای آن به دست بیاید. استاندارد ISO 10668 برای فرایندهای ارزش‌گذاری برندها پیشنهاد می‌شود که جزئیات همه‌ی روندها را برای تخمین بهترین ارزش ارائه می‌کند.

استاندارد ارزش‌گذاری برند ۶ پیش‌نیاز را برای اجرای فرایند ارزش‌گذاری مطرح می‌کند:

•           شفافیت

•           اعتبار

•           قابلیت اعتماد

•           کفایت

•           بی‌طرفی

•           پارامترهای مالی، رفتاری و قانونی

سازمان‌هایی که قصد ارزش‌گذای برند خود یا دیگر برندها را دارند، باید جزئیات استاندارد بالا را رعایت کنند تا تخمین به‌دست‌آمده، برای کاربردهای متنوع مالی و اقتصادی معتبر باشد.

تعاریف اولیه

برندهای امروزی به فرایندهای بازاریابی یا سوددهی شرکت‌ها محدود نمی‌شوند، بلکه جزئی از زندگی همه‌ی ما شده‌اند. اقتصاد دنیای امروز و آگاهی هرچه بیشتر مشتریان، برندها را به عناصری حیاتی در دنیای تجارت تبدیل کرده است. خود اصطلاح برند به فاکتورهای متععدی ازجمله نام، عبارت‌ها، علائم، نشانه‌ها و لوگوهایی مرتبط می‌شود که نشان‌دهنده‌ی کالاها، خدمات و شرکت‌ها هستند.

ارزش برند اصطلاحی است که عمر زیادی ندارد و با وجود اهمیت بالا، تعاریف متعددی برای آن ارائه می‌شود. البته اکثر تعاریف در کلیت موضوع با هم اشتراک دارند، اما تفاوت‌هایی هم در جزئیات آن‌ها دیده می‌شود. برای آشنایی کلی با تعاریف، ابتدا بهتر است عملکرد برندها را درک کنیم.

برندها سه عملکرد ویژه دارند. مسیردهی، اطمینان و درگیری به‌عنوان عملکردهای اصلی هر برند شناخته می‌شوند. مسیردهی را می‌توان زمانی نامید که برند، مشتریان را از میان انواع گزینه‌های موجود در بازار به سمت خود جذب می‌کند. اطمینان، ارتباط مشتری‌ها با خصوصیات ذاتی و برتری‌های کیفی محصول یا خدمات تضمین می‌کند. ارتباط نیز در همان لحظه‌ی خرید برقرار می‌شود. درگیری را نیز می‌توان تصویرسازی انحصاری یا هویتی نامید که موجب شناخت هرچه بیشتر برند از سوی مشتریان می‌شود.

ارزش برند دربرابر ارزش ویژه‌ی برند

در منابع انگلیسی دو اصطلاح برای ارزش برندها مطرح می‌شود که در فارسی معنای نزدیک به هم دارند. اصطلاح Brand Value به‌معنای ارزش برند و Brand Equity به‌معنای ارزش ویژه‌ی برند مطرح می‌شوند که تفاوت‌هایی کلی با یکدیگر دارند. در تعریف ساده، ارزش برند به‌معنای مقدار پولی است که فرد دیگر برای خرید آن برند حاضر به پرداختش باشد. فرایند ارزش‌گذاری نیز به محاسبه‌ی همین قیمت و مقدار پول گفته می‌شود. درمقابل، ارزش ویژه‌ی برند قرار دارد که بیشتر از دیدگاه سمت مشتری به برند نگاه می‌کند.

در سال ۱۹۹۱، کارشناسان دنیای کسب‌وکار سریواستاوا و شاکر توضیحی برای ارزش ویژه‌‌ی برند ارائه کردند. از نگاه آن‌ها ارزش ویژه‌ی برند ترکیبی از قدرت برند و ارزش برند خواهد بود. به‌بیان‌دیگر ارزش ویژه‌ی برند حوزه‌ی گسترده‌تری را پوشش می‌دهد.

ارزش ویژه‌ی برند مفاهیمی کیفی‌تر را نسبت به ارزش برند بررسی می‌کند

دیوید آکر تعریفی واضح از ارزش ویژه‌ی برند دارد. او ارزش ویژه‌ی برند را مجموعه‌ای از دارایی‌ها و بدهی‌ها می‌داند که با ترکیب شکل‌های گوناگون از وضوح برند و وابستگی‌ها تا وفاداری مشتریان تشکیل می‌شود. اشکال گفته‌شده می‌توانند اثرات منفی یا مثبت روی محاسبات داشته باشند و ترکیب آن‌ها، ارزش ویژه‌ی برند را تخمین می‌زند. ارزش ویژه‌ی برند را می‌توان زیرساختی کلیدی در مدیریت کسب‌وکار دانست که نه‌تنها در مفاهیم بازاریابی بلکه در استراتژی کسب‌وکار هم تأثیر دارد.

مفهوم ارزش ویژه‌ی برند در دهه‌ی ۱۹۸۰ شهرت یافت. در آن زمان ارزش ویژه‌ی برند به توسعه‌ی تفکری کمک کرد که برندها را دارایی‌های قابل توجهی برای کسب‌وکارها می‌دانست. طبق آن ایده، هر برند می‌تواند در طولانی مدت روی کارایی کسب‌وکار مرتبط تأثیر بگذارد. همین تعریف، شیوه‌های بازارایابی و انواع وظایف و شغل‌های مرتبط با آن و همچنین تأثیرش روی استراتژی کسب‌وکار را دگرگون کرد.

برای درک بهتر تفاوت میان ارزش برند و ارزش ویژه‌ی برند به مثالی عینی می‌پردازیم. در سال ۱۹۹۴،‌ برند Quaker، برند Snapple را به قیمت ۱/۷ میلیارد دلار خریداری کرد. قدرت اصلی توزیع برند کواکر در آن زمان به سوپرمارکت‌ها و داروخانه‌ها محدود می‌شد. درمقابل برند اسنپل بیش از نیمی از فروش خود را از فروشگاه‌های کوچک‌تر و پمپ‌ بنزین‌ها کسب می‌کرد. درواقع کواکر می‌خواست با خرید برند جدید،‌ ضعف فروش و توزیع در فروشگاه‌های کوچک‌تر را جبران کند.

کواکر نتوانست هزینه‌های خرید برند جدید را با افزایش فروش جبران کند. آن‌ها باید در حوزه‌‌های قدرت خود و همچنین حوزه‌های جدید فروش را افزایش می‌دادند تا هزینه‌های خرید اسنپل جبران شود. درنهایت شرکت کواکر مجبور شد پس از سه سال، اسنپل را به قیمت ۳۰۰ میلیون دلار بفروشد.

داستان بالا نشان می‌دهد که ارزش برند (Brand Value) اسنپل در مدت سه سالی که در اختیار کواکر بود،‌ افت شدیدی را تجربه کرد. درمقابل، اتفاقات پیش‌آمده تأثیری روی ارزش ویژه‌ی برند (Brand Equity) اسنپل نداشت. درواقع حتی ارزش ویژه‌ی برند آن‌ها حتی به‌خاطر افزایش تبلیغات توسط کواکر، ثابت ماند یا حتی افزایش هم پیدا کرد. در داستان مذکور به این نتیجه می‌رسیم که قیمت خرید یک برند یا حتی افزایش و کاهش قیمت کالاهای آن هیچ تأثیری بر جابه‌جایی ارزش ویژه‌ی برند ندارد. درمقابل متوجه می‌شویم که ارزش بالای برند به‌معنای ارزش ویژه‌ی بالا نیست. به‌عنوان مثال اپل اکنون در بالاترین جایگاه ارزش برند در میان برندهای جهانی قرار دارد، اما از لحاظ ارزش ویژه‌ی برند، کوکاکولا عموما در رتبه‌ی اول قرار می‌گیرد.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت

دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم4304/48 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت در 34 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

اجزای این نوع حسابداری چیست؟

مراکز مسئولیت در حسابداری سنجش مسئولیت چیست؟

تفاوت حسابداری با حسابداری سنجش مسئولیت چیست

چگونگی قابلیت کنترل درآمد و هزینه

گزارش های عملکرد چگونه گزارش هایی هستند؟

مزایای این نوع حسابداری چیست؟

معایب و محدودیت های مسئولیت حسابداری

مثالی از حسابداری سنجش مسئولیت

 

بخشی از متن

مقدمه

بسیاری از واحدهای تولید یا تجاری، به سطوح کوچک تری تقسیم می شوند.

هر یک از این سطوح مسئولیت و وظیفه خاصی بر عهده می گیرد.

حسابداری سنجش مسئولیت با ابزار و مفاهیم خاص خودش، حسابداران مدیریت را یاری می دهد تا بتوانند عملکرد بخش ها و افراد مربوط را ارزیابی و هماهنگی لازم در مجموعه ایجاد شود.

حسابداری سنجش مسئولیت یک سیستم گزارش دهی داده های مالی است.

این نوع حسابداری داده های مالی را بر مبنای حوزه های مسئولیت یک مجموعه یا سازمان طبقه بندی می کند.

درآمد و هزینه هر یک از حوزه هایی که به مدیر هر بخش سپرده می شود را دسته بندی و گزارش می کند.

در بعضی منابع، بجای عبارت حسابداری سنجش مسئولیت از حسابداری سودآوری نام می برند

این نوع حسابداری ، گزارش های مالی حسابداری را تخصصی تر می کند و به صورت جداگانه بررسی می کند.

اجزای این نوع حسابداری چیست؟

ورودی ها و خروجی ها

اجرای حسابداری سنجش مسئولیت بر اساس اطلاعات مربوط به ورودی و خروجی انجام می شود.

منبعی که در سازمانی مانند تعداد مواد اولیه مصرفی که استفاده می شود ، ساعات کاری که کارگران صرف می کنند، به عنوان ورودی در نظر گرفته می شود.

محصول نهایی تولید شده به عنوان خروجی نامیده می شوند.

شناسایی مرکز مسئولیت

کل مفهوم حسابداری مسئولیت بستگی به شناسایی مرکز مسئولیت دارد.

مرکز مسئولیت ، نقطه تصمیم گیری در سازمان را مشخص می کند.

به طور کلی در سازمان های کوچک ، یک نفر که احتمالاً مالک شرکت است می تواند کل سازمان را مدیریت کند.

اطلاعات هدف و واقعی

حسابداری سنجش مسئولیت به داده های هدف یا بودجه و داده های واقعی برای ارزیابی عملکرد مدیر مسئول هر مرکز مسئولیت نیاز دارد.

مسئولیت بین ساختار سازمان و مرکز مسئولیت

برای موفقیت در یک سیستم حسابداری مسئولیت پذیر ، یک ساختار سازمانی با اقتدار و مسئولیت مشخص لازم است.

به همین ترتیب ، سیستم حسابداری مسئولیت باید طبق ساختار سازمان طراحی شود.

اختصاص هزینه و درآمد به یک فرد

پس از تعریف اختیار ، رابطه مسئولیت ، هزینه و درآمد قابل کنترل باید برای ارزیابی عملکرد آن ها به افراد خاص اختصاص یابد.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم اطلاعات حسابداری

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم اطلاعات حسابداری

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم اطلاعات حسابداری در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم4185/377 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم اطلاعات حسابداری در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف سیستم اطلاعات حسابداری

کاربردهای سیستم اطلاعات حسابداری در سازمان چیست ؟

اجزای سیستم اطلاعات حسابداری به چند دسته تقسیم بندی می شود ؟

فرآیند اجرای سیستم اطلاعات حسابداری چگونه می باشد

مراحل طراحی سیستم اطلاعات حسابداری

جمع بندی

 

بخشی از متن

مقدمه

شما باید بدانید سیستم اطلاعات حسابداری یکی از انواع سیستم هایی به شمار می رود که  با استفاده از آن به راحتی می توانید گزارش های مالی یک سازمان را آماده سازید. همچنین با استفاده از این سیستم شما قادر خواهید بود که به تصمیم گیرندگان بیرونی برای تجزیه و تحلیل کردن تصمیم ها و اخذ بهترین آنها راهکارهای مناسبی را ارائه دهید.

تعریف سیستم اطلاعات حسابداری

یکی از مباحث بسیار مهمی که در سازمان های موفق وجود دارد و به آن توجه بسیار زیادی می شود سیستم اطلاعات حسابداری است. این سیستم ها در انواع مختلفی طراحی می شوند که هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی می باشد. در واقع شما باید بدانید نرم افزارهای متنوعی مانند نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار تنخواه گردان، نرم افزار حضور و غیاب … از جمله مهمترین نرم افزارهایی است که در این سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این نرم افزارها میتوان به بهترین نحو ممکن مدیریت مالی را انجام داد و گزارش فصلی ارائه نمود.

شما باید بدانید سیستم اطلاعات حسابداری یکی از انواع سیستم هایی به شمار می رود که  با استفاده از آن به راحتی می توانید گزارش های مالی یک سازمان را آماده سازید. همچنین با استفاده از این سیستم شما قادر خواهید بود که به تصمیم گیرندگان بیرونی برای تجزیه و تحلیل کردن تصمیم ها و اخذ بهترین آنها راهکارهای مناسبی را ارائه دهید. این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که به این موارد دقت داشته باشید می توانید سازمان خود و فعالیت هایی که در آن پیش می رود را به بهترین نحو ممکن کنترل کنید.

کاربردهای سیستم اطلاعات حسابداری در سازمان چیست ؟

به طور کلی سیستم اطلاعات حسابداری عبارت است از مجموعه ای که به یکدیگر پیوسته است و سازمان از آن برای بازده سرمایه گذاری، مالیات حقوق و … استفاده می کند. به واسطه آن دسته از گزارش هایی که از سیستم حسابداری شرکت و سازمان دریافت می شود شما می توانید وضعیت سازمان را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید. شیوه های بسیار زیادی مانند اصول حسابداری عمومی، منابع فناوری مدرن و … وجود دارد که شما باید به آنها برای استفاده از این سیستم دقت داشته باشید. کاربرد اولیه ای که این سیستم دارد کمک کردن به تصمیم گیری واحد مالی سازمان ها می باشد. فردی که از این سیستم استفاده می کند بر اساس اطلاعاتی که فراهم شده است تصمیم هایی را می تواند بگیرد. این دو گروه از افراد عبارت می باشند از :

1.         استفاده کنندگان داخلی :

مجریان و مدیران مهمترین افرادی هستند که از این سیستم استفاده می کنند. آنها با استفاده از این سیستم می توانند مدیریت مالی خود را انجام دهند و گزارش فصلی را هم آماده سازند. آنها برای استفاده از سیستم باید با بخش های متنوع آن آشنایی داشته باشند تا آن ار مورد استفاده قرار دهند.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"