| دسته بندی | مدیریت |
| فرمت فایل | ppt |
| حجم فایل | 3458 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 221 |
بخشی از محتوای متن:
مفاهیم اولیه و مر تبط
عملکـرد: نتایج بدست آمده از صرف منابع
گیری: فرآیند کمّی کردن اندازه
اندازه گیـری عملکـرد: مراحـل کمّـی کـردن نتـایـج حـاصلـه در قالبـی
مشخـص و در محـدودهزمانی معین و مقایسه آن با منابع صرف شده
شاخص اندازه گیـری عملکـرد: تغییر نسبی یک رقم در فاصله زمانی دو تاریخ یـا در نقاط مختلف
گیـری عملکـرد:استفاده از مجموعـه ای از شاخص های مدل/ سیستم اندازه های متوالـی و متعامل جهت ارزیابی کمی نتایج حاصله از طریق مقایسه
واحـد اندازه گیـری عملکـرد: منظـور حوزه ای یاگستره ای است که پروژه اندازه گیری در آن انجام می شود.
ریـزی ، پیش بینی واداره امور مربوط به بهره وری ، برنامه مدیـریت عملکـرد:
اثربخشی و کارآیی سازمان به منظور مطلوب بودن نتایج حاصل می باشد.
کارایی : نسبت ورودی مورد انتظار به ورودی
اثربخشی : نسبت خروجی واقعی به خروجی مورد انتظار
بهره وری : نسبت خروجی واقعی به ورودی واقعی
سودآوری : جمع کل درآمد منهای جمع کل هزینه
بعضی از مفاهیم روش امتیازی متوازن:
دید گاه های چند گانه
تعادل
بازخورد اندازه گیری ها
جاری کردن امتیازها
چارچوب علت – معلولی
نقشه استراتژیک
| دسته بندی | معماری |
| فرمت فایل | ppt |
| حجم فایل | 1535 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 68 |
بخشی از محتوای فایل:
زندگی نامه
نورمن فاستر ، در اول ماه ژوئن1935 در شهر منچستر متولد شد . 1953 پس از اتمام دوره متوسطه ، به صورت نیمه وقت و به عنوان منشی در تالار شهر منچستر شروع به کار کرد . سپس به خدمت سربازی رفت و در حین خدمت در نیروی هوایی ، در زمینه مهندسی الکترونیک مهارت یافت و اطلاعاتی در مورد هواپیما کسب کرد.
. در نهایت ، به دلیل علاقه به هواپیماهای گلایدر به یک خلبان ماهر تبدیل شد . 1955 پس از اتمام دوره دوساله سربازی ، در دفتر دو تن از معماران منچستر مشغول به کار شد
1956 با ثبت نام در دانشگاه معماری منچستر ، به فراگیری دروس نسبتا سنتی پرداخت .
با این حال ، در این سال ها توانست مهارت های منحصر به فردی در زمینه فنون ترسیم و ارائه به دست آورد او در این سال دیپلم معماری و مجوز طراحی شهری خود را دریافت کرد . در همین زمان ، مدال هی وود و مدال برنز انجمن معماران منچستر به وی اهدا شد . علاوه بر این ، با قبولی در بورسیه ی تحصیلی انجمن ساختمان سازان ، به فلاوشیپ هنری نایل شد
و...
| دسته بندی | پزشکی |
| فرمت فایل | |
| حجم فایل | 1607 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 44 |
مسمومیت با استامینوفن ACETYLCYSTEIN
AMYLNITRITE مسمومیت با سیانید
مسمومیت بامهارکننده های کولین استراز ازحمله سموم ارگانوفسفره ATROPINE SULFATE
مسمومیت ناشی از اکثر دارو ها CHARCOAL ACTIVATED
مسمومیت با آهن DEFERIPRONE
مسمومیت با آهن DEFEROXAMINE MESYLATE
مسمومیت باآرسنیک-آنتیموان-بیسموت -طلا و جیوه DIMER CAPROL
مسمومیت باسرب وبعضی فلزات سنگین EDTATE CALCIUM DISODIUM
مسمومیت با سیانور EDTATE DICOBALT
مسمومیت دیژیتال EDETATE DISODIUM
آنتی دوت آنتاگونیست های اسید فولیک مانند متوترکسات LEUCOVORIN
مسمومیت با حشره کش های ارگانوفسفره OBIDOXIME CHLORIDE
مسمومیت با فلزات سنگین به ویژه مس و سرب PENICILAMINE
مسمومیت با حشرهکشهای ارگانوفسفره یا ترکیبات مشابه PRALIDOIME CHLORIDE
مسمومیت با ترکیبات سیانیدی SODIUM NITRITE
مسمومیت با سیانید SOUDIUM THIOSULFATE
مسمومیت با سرب - ارسنیک و جیوه SUCCLMER
راهنمای بالینی مسومیت با متانول
| دسته بندی | پزشکی |
| فرمت فایل | |
| حجم فایل | 4526 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 28 |
اجزای الکتروکاردیوگرام
آریتمی
PQ interval PR interval
QT interval
Right or Left atrial abnormality
Sinus Tachycardia
Ectopic Atrial rhythm
Wandering atrial pacemaker
Atrial tachycardia
Multifocal atrial tachycardia
Atrial Flutter
Atrial Fibrillation
Wolff-Parkinson-White
Ventricular Premature Beat
ventricular tachycardia
Ventricular flutter
Ventricular Fibrillation
sinus node dysfunction
sinus bradycardia 1
SA exit block 2
tachy/ brady syndrome
chronoscopic incompetence 4
monitoring
AV block
Mobitz I
Mobitz II
high Advanced 2nd degree AV block
complete heart block III
Bundle Block
RBBB right bundle branch block 1
Complete Left BBB 2
Left anterior fascicular block
Left posterior fascicular block
bi-fascicular block 4
3-fascicular block 5
| دسته بندی | پزشکی |
| فرمت فایل | |
| حجم فایل | 3424 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 75 |
تهیه شده در کارگروه تخصصی مدیریت درمان سکته حاد مغزی
معاونت درمان دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی
فهرست مطالب
- بخش اول مقدمه و تعاریف
مقدمه
- بخش دوم استاندارد خدمات
عنوان دقیق خدمت
تعریف و تشریح خدمت
شرح خدمات اصلی
ملزومات بخش ارائه خدمت در یک واحد بیمارستانی
نحوه دسترسی به واحد درمان سکته حاد مغزی
نمودار ارائه خدمت استاندارد بیمار سکته حاد مغزی
فرد/افراد صاحب صلاحیت جهت تجویز Order خدمت مربوطه و استاندارد تجویز
ویژگی های ارائه کننده اصلی صاحب صلاحیت جهت ارائه خدمت
عنوان و سطح تخصص های مورد نیاز استاندارد برای سایر اعضای تیم ارائه کننده خدمت
استانداردهای فضای فیزیکی و مکان ارائه خدمت
تجهیزات پزشکی سرمایه ای و اقلام اداری مورد نیاز به ازای هر خدمت
داروها، مواد و لوازم مصرفی پزشکی جهت ارائه هر خدمت
خدمات درمانی و تشخیص طبی و تصویری جهت ارائه هر واحد خدمت
ویزیت یا مشاوره های لازم جهت هر واحد خدمت
شواهد علمی اندیکاسیون ها و کنتراندیکاسیون های تجویز خدمت
دامنه نتایج مورد انتظار، در صورت رعایت اندیکاسیون های مذکور
مدت زمان ارائه هر واحد خدمت
حقوق اختصاصی بیماران مرتبط با خدمت
خدمات جایگزین آلترناتیو موجود در کشور برای خدمت
مقایسه تحلیلی خدمت مورد بررسی نسبت به خدمات جایگزین
اولویت خدمت با توجه به سایر جایگزین ها
– بخش سوم مدیریت ارائه خدمات
برنامه ریزی و سازماندهی
ستاد معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
ستاد معاونت درمان دانشگاه
بیمارستان مجری برنامه
ثبت و گزارش دهی
پایش و ارزشیابی
الف معیار های ارزیابی بخش پیش بیمارستانی
ب معیار های ارزیابی بخش اورژانس
ج معیار های ارزیابی بخش SCU
پیوست ها
پیش نویس اول شناسنامه استاندارد خدمات مدیریت درمان سکته حاد مغزی
پیوست پروتکل پیش بیمارستانی مدیریت درمان سکته حاد مغزی
پیوست الزامات بیمارستان های واجد شرایط درمان مدیکال سکته حاد مغزی
پیوست الزامات بیمارستان های واجد شرایط درمان جامع سکته حاد مغزی
پیوست نحوه محاسبه امتیاز NIHSS Score
پیوست الف پرسشنامه بررسی اندیکاسیون تزریق ترومبولیتیک وریدی rtPA
پیوست ب کنترااندیکاسیونهای تزریق ترومبولیتیک وریدی rtPA
پیوست بررسی اندیکاسیون و کنتراندیکاسیون تزریق ترومبولیتیک شریانی rtPA
پیوست اقدامات پسابیمارستانی
مقدمه
انواع خدمات بعد از بیمارستانی
پیشگیری ثانویه
بازتوانی
پیوست نمونه فرم ثبت و گزارش دهی
پیوست فرم گزارش عملکرد ماهانه
پیوست طرح درس آموزش تخصصی مدیریت درمان سکته حاد مغزی
دوره آموزشی مدیریت درمان سکته حاد مغزی برای گروه اورژانس پیش بیمارستانی
دوره آموزشی مدیریت درمان سکته حاد مغزی برای گروه مدیران بیمارستانی
دوره آموزشی مدیریت درمان سکته حاد مغزی برای گروه پزشکی و غیرپزشکی بیمارستانی
پیوست آموزش و اطلاع رسانی عمومی
مقدمه
الف آموزش عمومی
ب اطلاع رسانی عمومی
منابع
| دسته بندی | فنی و مهندسی |
| فرمت فایل | ppt |
| حجم فایل | 642 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 44 |
مردم چرا و چطور و برای چه کار می کنند؟
چرا بعضی ها از کارشان راضیند و چرا بعضی ها نه؟
ایا رضایت موضوعی مربوط به کار است یا شخصی؟
رضایت و نارضایتی چه شکلی دارد و چطور خود را نشان می دهند؟
آیا رضایت و نارضایتی حد و میزان دارد؟
اشتباهات رایج سازمانها/مدیریتها در راضی نگاه داشتن کارمندانشان چیست
توقعات پایه کارکنان برای راضی بودن چیست؟
| دسته بندی | پزشکی |
| فرمت فایل | |
| حجم فایل | 3215 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 92 |
تاریخچه
تعریف واختصاصات آنتی بیوتیک ها
اهمیت آنتی بیوتیک ها
فارماکوکینیتیک
تفاوت آنتی بیوتیک ها
طبقه بندی آنتی بیوتیک ها
خصوصیت یک آنتی بیوتیک خوب چیست؟
حداقل غلظت مهاری آنتی بیوتیک
مقاومت علیه آنتی بیوتیک ها
چشم انداز
انتخاب آنتی بیوتیک
تجویز توام
خواص فارماکولوژیک بتالاکتام ها
واحد پنی سیلین
طیف مفید ضد میکروبی
کاربردهای درمانی پنی سیلین ها
واکنش ناخواسته
کنترل احتمال آلرژی به پنی سیلین
سفالوسپورین ها
سفالوسپورین های نسل اول
سفالوسپورین های نسل دوم
سفالوسپورین های نسل سوم
آمینوگلیکزیدها
مکانیزم اثر آمینوگلیکزیدها
مقاومت میکروبی نسبت به آمینوگلیکزیدها
اثرات ضد میکروبی آمینوگلیکزیدها
تجویز آمینوگلیکزیدها
عوارض ناخواسته آمینوگلیکزیدها
سمیت گوشی
سمیت کلیوی
بلوک عصبی عضلانی
توبرامایسین
داروهای موثر در درمان بیماری سل
تتراسایکلین ها
| دسته بندی | پزشکی |
| فرمت فایل | pptx |
| حجم فایل | 1780 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 39 |
واحد آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان
ظاهر بیمار
تعیین محل یافته ها روی قفسه سینه
ریه ها(شیارها و لوب ها)
شکل و اندازه قفسه سینه
شکلهای غیر طبیعی قفسه سینه
معاینه قفسه صدری و ریه ها
علایم رایج بیماریهای ریه
وسایل و شیوه معاینه
لمس
دق
سمع
معاینه قدام قفسه سینه
صدای غیر طبیعی ریه
| دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
| فرمت فایل | docx |
| حجم فایل | 269 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 67 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1. مقدمه: 14
2-2. گستره نظری مسأله مورد پژوهش... 14
2- 2-1 . مفهوم خشونت.. 14
2-2-1-1. تاریخچه خشونت خانوادگی.. 14
2-2-1-2. تعریف خشونت.. 15
2-2-1-3. تعریف خشونت خانوادگی نسبت به زنان. 16
2-2-1-4. شیوع خشونت.. 17
2-2-1-5. طبقه بندی خشونت.. 18
2-2-1-5-1. خشونت بدنی یا فیزیکی: 19
2-2-1-5-2. خشونت روانی: 20
2-2-1-5-3. خشونت جنسی: 20
2-2-1-5-4. خشونت اقتصادی: 21
2-2-1-6. عوامل مؤثر در ارتکاب خشونت.. 22
2-2-1-7. انواع خشونت در خانواده طبق مشخصات قربانی.. 25
2-2-1-7-1. خشونت بین همسران: 25
2-2-1-7-1-1. خشونت شوهر نسبت به زن: 25
2-2-1-7-1-2. خشونت زن نسبت به شوهر: 26
2-2-1-7-2. خشونت نسبت به کودکان (کودک آزاری): 27
2-2-1-7-3.خشونت بین فرزندان: 28
2-2-1-7-4.خشونت نسبت به سالمندان: 28
2-2-1-8. عوارض و تبعات خشونت خانوادگی علیه زنان. 29
2-2-1-8-1. عوارض جسمانی خشونت: 29
2-2-1-8-1-1. قتل: 29
2-2-1-8-1-2. صدمات جدی: 30
2-2-1-8-1-3. صدمات دوران بارداری: 30
2-2-1-8-1-4. حاملگی زودهنگام و ناخواسته: 30
2-2-1-8-1-5. بیماری های مقاربتی، شامل HIV/AIDS: 30
2-2-1-8-1-6. استعداد ابتلا به سایر بیماری ها: 30
2-2-1-8-2. عوارض روانی خشونت: 30
2-2-1-9-1. تئوری روان تحلیلی: 31
2-2-1-9-2. تئوری رفتارگرایی: 32
2-2-1-9-3. تئوری انتقال میان نسلی: 33
2-2-1-9-4. تئوری ناکامی پرخاشگری: 33
2-2-1-9-5. تئوری شناختی: 34
2-2-1-9-6. تئوری زیست شناسی اجتماعی: 34
2-2-1-9-7. تئوری منابع: 35
2-2-1-9-8. نظریه کنترل اجتماعی: 36
2-2-1-9-9. تئوری سیتمی خانواده: 36
2-2-1-10. خشونت علیه زنان: 38
2-2-1-11. خشونت علیه زنان و انواع آن (از نظر نوع و زمان وقوع) 38
2-2-1-11-2. خشونت در شیرخواری.. 39
2-2-1-11-3. خشونت در کودکی: 39
2-2-1-11-4. خشونت در نوجوانی و بزرگی: 40
2-2-1-11-5. خشونت در پیری: 40
2-2-1-12. انواع خشونت علیه زنان: 40
2-2-1-13. خشونت خانگی.. 43
2-2-2. هوش هیجانی.. 43
2-2-2-1. مفهوم هوش... 43
2-2-2-2. تعریف هوش... 44
2-2-2-3. انواع هوش... 46
2-2-2-4. هوش هیجانی.. 47
2-2-2-5. تعاریف هوش هیجانی.. 48
2-2-2-6. ابعاد هوش هیجانی.. 50
2-2-2-6-2. آگاهی اجتماعی: 50
2-2-2-6-3. مدیریت روابط: 51
2-2-2-6-4. خودکنترلی: 51
2-2-2-7. دیدگاه های هوش هیجانی.. 51
2-2-2-7-1. دیدگاه توانمندی (پردازش اطلاعات) 52
2-2-2-7-2. دیدگاه مختلط: 52
2-2-2-8. مدل های هوش هیجانی.. 53
2-2-2-8-1. مدل توانایی هوش هیجانی سالووی و مایر. 53
2-2-2-8-2. مدل مختلط هوش هیجانی بار– ان. 54
2-2-2-8-3. مدل ترکیبی هوش هیجانی.. 56
2-2-2-9. الگوی هوش هیجانی: 57
2-2-2-9-1. مشهورترین الگوهای هوش هیجانی: 58
2-2-2-9-1-1. الگوی توانایی سالووی و مایر: 58
2-2-2-9-1-2.الگوی غیر شناختی بار- آن: 58
2-2-2-9-1-3. الگوی شایستگی گلمن: 58
2-2-2-10. سیر تاریخی هوش هیجانی: 59
2-2-2-11.سیر تکاملی هوش هیجانی: 60
2-2-2-12.ویژگی های افرادی که هوش هیجانی بالا دارند. 60
2-2-2-13.اندازه گیری هوش هیجانی.. 61
2-2-2-13-1. مقیاس ترجیحی: 61
2-2-2-13-2. مقیاس عملکردی: 61
2-2-2-14. اهمیت هوش هیجانی در زندگی.. 62
2-3. بررسی پیشینه مطالعاتی.. 65
2-3-1 پژوهش های انجام شده در خارج کشور: 65
2-3-2. پژوهش های انجام شده در ایران: 69
| دسته بندی | علوم اجتماعی |
| فرمت فایل | docx |
| حجم فایل | 158 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 48 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه. 25
2-1- پژوهش های داخلی... 25
2-2- پژوهش های خارجی... 31
2-3- جمع بندی پیشینه پژوهش..... 49
مقدمه. 54
3-1- نظریه یادگیری اجتماعی ایکرز. 54
3-1-1- مفاهیم نظریه یادگیری اجتماعی.. 57
3-1-1-1- پیوند افتراقی.. 57
3-1-1-1-1- ارتباط بین پیوند افتراقی و دیگر نظریه ها 58
3-1-1-2- تعاریف... 58
3-1-1-2- 1- ارتباط بین تعاریف و دیگر نظریه ها 60
3-1-1-3- تقویت افتراقی.. 61
3-1-1-3-1- ارتباط بین تقویت افتراقی و دیگر نظریه ها 62
3-1-1-4- تقلید. 63
3-1-1-4-1- ارتباط بین تقلید و دیگر نظریهها 64
3-1-2- فرایند نظریه یادگیری اجتماعی.. 64
3-1-3-تقلب/عدم صداقت علمی و یادگیری اجتماعی.. 66
3-2- نتیجه گیری... 67
3-3- فرضیه های تحقیق... 68
3-3-1- فرضیه اصلی.. 68
3-3-2- فرضیه های فرعی.. 68