لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 32 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحیم فرآیند رسیدگی به شکایات
شکایت ابزار نارضایتی افرادی است که نیاز به پاسخگویی دارد و تنها بخش کوچکی از نارضایتی سیستم خدماتی را منعکس کند.
دلیل شکایت اکثر بیماران این است که می خواهند صدای آنها شنیده شده و از آنها عذرخواهی به عمل آید.
برای داشتن یک رویکرد موثر به شکایت و شکایت کننده باید ابتدا علت اصلی شکایت مشخص گردد چرا که برآورده نشدن انتظارات و یا تأخیر در کیفیت ارائه خدمات سبب عدم احساس رضایت می شود .
برای رسیدگی موثر به شکایت در بیمارستان ضروری است ارائه دهندگان خدمات خود را « موظف» به برآورده ساختن نیازهای مراجعه کنندگان در کوتاهترین زمان بدانند.
نگهداری و بهبود
نتایج پیاده سازی فرآیند رسیدگی به شکایات
اصطلاحات و تعاریف
اصول راهنما
چارچوب رسیدگی به شکایات
طرح ریزی و طراحی
عملیات فرایند رسیدگی به شکایات
فهرست مطالب
اهمیت فرآیند رسیدگی به شکایات
اصولاً شکایت با بار منفی همراه است و به طور طبیعی هیچ انسانی دوست ندارد مورد شکایت واقع شود
باز هم طبیعی است که بشر به طبیعت ذات خود، متقاضی و خواستار آرامش و ثبات و امنیت باشد و کسی از تنش و درگیری و شکایت خوشش نمی آید
به هر حال در حکومت های مردم نهاد حاکمیت بعنوان نماینده مردم وظیفه دارد درخواستها و ملاحظات آنها را در ارائه خدمات در نظر بگیرد و مانع از نارضایتی آنها گردد.
چراشکایات مهمند؟
یک راه ساده برای پیدا کردن مسئله
شکایت یک هدیه - گنج پنهان
Complaint Management System