دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتما (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتما (فصل دوم)

دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتما (فصل دوم)

مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتما (فصل دوم)
مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی،رضایت مشتری و اعتما (فصل دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 376
قیمت: 59372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏فصل دوم
‏بخش اول
‏1-2-مقدمه
‏2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی
‏2-2-1-‏ ‏رویکرد معامله ای (سنتی)
‏2-2-2-‏ ‏رویکرد بازاریابی رابطه مند
‏2-2-2-1-استراتژی های بازاریابی رابطه مند
‏2-2-3- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری
‏2-3-‏ارتباط‏ ‏بازاریابی ‏ ‏رابطه مند و وفاداری مشتر‏یان
‏2-3-1-وفاداری
‏2-3-2-اهمیت وفاداری
‏2-3-4-توسعه وفاداری مشتریان
‏2-3-5-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان
‏2-4-رضایت مشتری
‏2-5-تعاریف اعتماد
‏2-5-1-دیدگاه های مختلف به اعتماد
‏2-5-2-اعتماد در بخش خدمات
‏2-6-ارزش مشتری
‏2-7-ریسک ادراک شده
‏2-7-1-ابعاد مختلف ریسک
‏2-8-دانش مشتری
‏2-9-هزینه های تعویض
‏2-9-1-انواع هزینه های تعویض
‏2-10-روابط مستمر
‏2-11-سهولت در خرید

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.