دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

مبانی و چارچوب نظری نظریه های ارتباطی در علوم اجتماعی

دانلود مبانی و چارچوب نظری نظریه های ارتباطی در علوم اجتماعی

  مبانی و چارچوب نظری نظریه های ارتباطی در علوم اجتماعی
مبانی و چارچوب نظری نظریه های ارتباطی در علوم اجتماعی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه نظریه های ارتباطی در علوم اجتماعی با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم49/100 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه نظریه های ارتباطی در علوم اجتماعی با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

پیوتر زتومکا جامعه شناس برجسته لهستانی، با بیان این توضیح که اعتماد نوعی جهت گیری نسبت به جهان طبیعی نیست، آن را متعلق به انسان ها و جهان اجتماعی می داند و نه موارد طبیعی. او می‌گوید، این درست نیست که بگوییم: «من به بارش باران اعتماد دارم» یا « به رشد کردن گل ها اعتماد دارم»، ولی این کاملاً طبیعی است اگر بگوییم « من به پیش بینی هواشناسان در مورد بارش باران اعتماد دارم» یا « من به باغبان ها به جهت رسیدگی خوب به گل ها اعتماد دارم» وقتی به اشیاء اعتماد می کنیم، این به این معنی است که آنها مخلوقات انسانی هستند چون ما در واقع به صورت غیرمستقیم به افرادی که آن اشیاء را خلق کرده اند، اعتماد می کنیم. این نشان می دهد که نمی توان گفت: « من به خورشید که می تابد، اعتماد دارم»، اما می توان گفت: «من به ماشین برای راندن آن اعتماد دارم». به همین خاطر اعتماد به دولت، سازمان ها، نهادها، رسانه های جمعی، و.... نوعی جهت‌گیری به جهان اجتماعی است، نه موارد طبیعی (زتومکا، 1384، 24 و 25).
 

 

 

فهرست مطالب

2-3-1 نظریه اعتماد

2-3-1-1 رویکرد فلسفی از مفهوم اعتماد

2-3-1-2 عناصر دخیل در مفهوم اعتماد

2-3-1-3 کارکردهای گوناگون اعتماد

2-3-2 نظریه اقناع

2-3-2-1 پیشگامان نظریه اقناع

2-3-2-2 اقناع چیست؟

2-3-2-3 هدف ترغیب

2-3-2-4 شیوه های اقناع

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد