دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

مبانی نظری و پیشینه مدیریت خرید

دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت خرید

دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت خرید

مبانی نظری و پیشینه مدیریت خرید
مبانی نظری و پیشینه مدیریت خرید
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 154
قیمت: 61190 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت خرید

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 30

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل





قسمتی از متن:

مدیریت خرید

اهمیت مدیریت خرید در افزایش سوددهی و اجتناب از زیان های احتمالی موسسات و شرکت ها بر هیچ فردی پوشیده نیست. مسلماً اگر مدیریت خرید در تامین اقلام از منابع معتبر و با کیفیت مطلوب، در زمان مناسب، با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و با لحاظ نمودن سایر پارامترهای مهم، اقدام به خرید کالا نماید، سود بنگاه های اقتصادی خصوصی و دولتی تضمین شده خواهد بود و در غیر این صورت خطرات احتمالی زیادی را برای این گونه موسسات در بر خواهد داشت (یقین لو، 57:1389). طی پنجاه سال گذشته، وظیفه بخش خرید از یک فعالیت دفتری به یک فعالیت حرفه ای در سطح بالای سازمان تبدیل شده است. این تغییر باعث تشویق توسعه و راهبردها به منظور بهینه نمودن عملکرد بخش خرید شده است. در دهه 1960، صنعت مواردی را مورد شناسایی و تصدیق قرارداد چون:اهرم سود خرید، تاثیر عملکرد بخش خرید و تامین بر بازگشت دارایی. دهه 1970 شوک هایی را به روش دادوستد و تجارت جهانی وارد آورد. چون: کمبود مواد خام، بحران انرژی و افزایش سریع قیمت ها و این واقعیت روشن شد که بعضی از روش های قدیمی انجام دادوستد بازرگانی دیگر کارآمد نیستند و باید از روش های روزآمد استفاده نمود. این رویدادها وظیفه خرید را در کانون توجه قرارداد. در دهه 1990، تمرکز بر کاهش هزینه ها، رقابت فزاینده جهانی و نیاز به افزایش ارزش، توجهات بسیاری را به سمت روابط خریدار و تامین کننده معطوف نمود. امروزه در بسیاری از سازمان ها، مدیریت ارشد، اهمیت نیاز به ادغام برنامه ریزی بلندمدت خرید/مواد در برنامه راهبردی بلندمدت شرکت را تشخیص داده اند (حسینقلی پور، 51:1385).

مدیریت خرید از جمله موارد بسیار مهم و حیاتی در موفقیت شرکت می باشند و چه بسا شرکت ها با نادیده انگاشتن آن به حالت تعطیلی و یا به صورت واحدهای بیمار درآمده اند. نکات مهم ذیل از جمله مواردی هستند که رعایت آن توسط مدیریت خرید الزامی است(زارع زاده، 1378 : 28-26).
و...


ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.