دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

مبانی و چارچوب نظری در مورد ادبیات سود و مدیریت سود

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد ادبیات سود و مدیریت سود

  مبانی و چارچوب نظری در مورد ادبیات سود و مدیریت سود
مبانی و چارچوب نظری در مورد ادبیات سود و مدیریت سود

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره ادبیات سود و مدیریت سود با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم62/639 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره ادبیات سود و مدیریت سود با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

مدیریت سود به عنوان فرآیند برداشتن گام¬های آگاهانه در محدوده اصول پذیرفته شده حسابداری جهت آوردن سودگزارش شده به سطح مورد انتظار تعریف می گردد .هنگامی که در روابط و معاملات تجاری یک طرف معامله نسبت به طرف مقابل اطلاعات بیشتری دارد اصطلاحاً پدیده عدم متقابل و اطلاعات وجود دارد. اگرچه استانداردهای حسابداری و فعالیت حسابرسان در جهت جلوگیری از فرصت طلبی مدیران است اما عدم تقارن اطلاعاتی بین مدیران و سایر افراد برون سازمان باعث می شود تا مدیران در تنظیم و تهیه گزارش اطلاعات حسابداری از اعمال نظر شخصی استفاده کرده و گزارشها را در جهت منافع شخصی خود تهیه کنند. مدیریت سود فعالیتی است که طی آن مدیران برای گمراه کردن ذینفعان درمورد نتایج مالی عملیات شرکت و یا برای تأثیر گذاشتن بر نتایج قراردادها از اعمال نظر شخصی شان استفاده می کنند(هیلی و والن ،1998).

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

  2-2- مبانی نظری تحقیق

2-2-1-مرور بر ادبیات سود و مدیریت سود

 2-2-1-1-تئوری سود   

2-2-1-2-مکاتب سود

2-2-1-3- مدیریت سود

2-2-1-4- تعریف مدیریت سود

2-2-1-5- انواع مدیریت سود

2-2-1-6- انگیزه های مدیریت سود

2-2-1-7- الگوهای مرتبط با مدیریت سود

2-2-1-8- نظریه های علمی مرتبط با مدیریت سود

2-2-1-9- فرضیه های حاکم بر مدیریت سود

2-2-1-10-  اقلام تعهدی

2-2-1-11- عوامل موثر بر نوع مدیریت سود

2-2-1-1-12- هموارسازی سود

2-2-1-1-12-1- انگیزه های هموارسازی سود

2-2-1-13- ویژگی­های شرکت ها

2-2-1-13-1- گروه صنعت

2-2-1-13-2- اندازه شرکت

2-2-1-13-3- سودآوری

2-2-1-13-4- دارایی های وثیقه ای

2-2-1-13-5- فرصت های رشد

2-3- پیشینه تحقیق

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.