دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

مبانی و چارچوب نظری تعلیم و تربیت و فلسفه آن از دیدگاه وجودگرایان

دانلود مبانی و چارچوب نظری تعلیم و تربیت و فلسفه آن از دیدگاه وجودگرایان

  مبانی و چارچوب نظری تعلیم و تربیت و فلسفه آن از دیدگاه وجودگرایان
مبانی و چارچوب نظری تعلیم و تربیت و فلسفه آن از دیدگاه وجودگرایان

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات تعلیم و تربیت و فلسفه آن از دیدگاه وجودگرایان با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم52/198 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات تعلیم و تربیت و فلسفه آن از دیدگاه وجودگرایان با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

جهان بینی وجودگرایی با همه لوازم، پیامدها و عوارض خود بر همه ساحت های فکری و عملی صاحب-نظران و پیروان این مکتب سایه افکنده ، به آن جهت می بخشد. تربیت در این نگاه چیزی جز همان اصل و مفهوم پرورش انسان برای شدن و حرکت در مسیر شدن نیست؛ اما آغاز و انجام این شدن به کسی و چیزی جز فرد و شخص انسانی تعلق ندارد. انسان از وجود و موجودیت خود آغاز می کند و سرانجام به خود بازمی گردد. انسان سرشت وجودی ویژه و ممتازی دارد که اجازه می یابد در عرصه وجود، موجودی برجسته و مطرح باشد؛ بدین معنا که هیچ موجودی مانند انسان در وجود مستغرق نیست؛ تا آنجا که هایدگر می گوید این تنها انسان است که از میان همه موجودات، اعم از خدا و صخره ها و نباتات و حیوانات و ...، وجودش برجسته و متشخص است. دیگر موجودات به تبع وجود انسان متشخص می شوند؛ گرچه هستند، واقعی هم هستند؛ اما بدون وجود انسان گو اینکه وجود ندارند.
 

 

 

بدین ترتیب، همه اقدام ها و تلاش های تربیتی صورت می پذیرد تا انسان را آن گونه که هست بنمایاند و او را به آنچه که باید، برساند. اشکال اساسی این است که انسان در این سیر با مسئولیت خویش و تعهدی که به خویشتن و نه هیچ عامل دیگری دارد، محورِ هست و باید قرار می گیرد و فاصله بودن تا شدن را طی می کند. فلسفه تعلیم و تربیت بر این اساس جز گردش بر مدار «انسان از انسان»، «برای انسان» و «به سوی انسان» فرآیند دیگری نیست. (رهنمایی، 1388، 112)

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2-3-2   هستی و دانش

2-3-3   فلسفه تعلیم و تربیت از دیدگاه وجودگرایان

2-3-4   آراء تربیتی و فلاسفه اگزیستانسیال

2-3-5   تقدم وجود بر ماهیت در تعلیم و تربیت

2-3-6   اراده و تعلیم و تربیت

2-3-7   اراده و مسئولیت در تعلیم و تربیت

2-3-8   آزادی و تعلیم و تربیت

2-3-9   آزادی بعنوان هدف تعلیم و تربیت

2-3-10 آزادی و مسئولیت در تعلیم و تربیت

2-3-11 آگاهی و تعلیم و تربیت

2-3-12 آگاهی بعنوان هدف تعلیم و تربیت

2-3-13 آگاهی و مواد برنامه درسی

2-3-14 آگاهی و مسئولیت در تعلیم و تربیت

2-3-15 انتخاب و تعلیم و تربیت

2-3-16 انتخاب و روش تدریس

2-3-17 کلاس درس باز

2-3-18 انتخاب و مواد برنامه درسی

2-3-19 مسئولیت و تعلیم و تربیت

2-3-20 واقع گرایی تعلیم و تربیت

2-3-21 مسئولیت بعنوان فرض معرفت شناسی تعلیم و تربیت

2-3-22 مسئولیت و روش تدریس و یادگیری

2-3-23 مسئولیت مربی در تعلیم و تربیت

2-3-24 مسئولیت و فردگرایی در تعلیم و تربیت

2-3-25 فردی بودن روش تدریس و یادگیری

2-3-26 مسئولیت جمعی در تعلیم و تربیت

2-3-27 مسئولیت و انضباط اجتماعی در تعلیم و تربیت

2-3-28 اگزیستانسیالیسم و مسئولیت آموزش و پرورش معاصر

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد