لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 331 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
نام درس:
پژوهشهای عملی انفرادی در روان شناسی عمومی
(پایان نامه)
پایان نامه:
پایان نامه، همانطور که از نام آن مشخص است واحد درسی پایانی دانشجو در یک مقطع تحصیلی است که دانشجو به صورت انفرادی تلاش می کند، موضوع یا مسئله ای تحقیقی را در مدت زمانی مشخص تحت بررسی قرار دهد.
اهداف درس:
آشنایی دانشجو بانحوه اجرا و گزارش یک تحقیق عملی و علمی به منظور شناسایی و حل مسایل مرتبط با رشته تحصیلی(روان شناسی عمومی) هدف اصلی این واحد درسی است.
اهداف درس:
علاوه بر این دانشجو سعی می کند با استفاده از مطالب قبلا یادگرفته شده(کلیه واحدهای نظری و عملی) موضوعی که مورد علاقه و نیاز است را با راهنمایی و مشاوره اساتید بررسی نماید.
فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش در 55 اسلاید به صورت متنی میباشد.
فهرست مطالب :
مدیریت دانش – معرفی
دلایل طرح مدیریت دانش
مفهوم داده ، اطلاعات ، و دانش
ارتباط داده ، اطلاعات و دانش
نحوه گسترش دانش
خواص دانش
عوامل محدود کننده و تاثیر گزار در دانش سازمانی
عوامل نابسامانی بازار دانش
راههای مقابله با عوامل نابسامانی و محدودکننده برنامه دانش در سازمان
همجوشی ( ادامه )
سازگاری
هدف
اصول
انواع دانش
عوامل اصلی پروژه دانش
قالب بندی و هماهنگی دانش
ساختار دانش
ساختمند سازی دانش
انتقال دانش در سازمان
نقشها و مهارتهای مدیریت دانش
فناوریهایی برای مدیریت دانش
طرحهای عملی مدیریت دانش
جنبه های عملی مدیریت دانش
منابع
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 157 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
مقدمات روش تحقیق درعلوم تربیتی
پژوهش وکنجکاوی از تمایلات طبیعی بشر است وروشهای تحقیق در حقیقت ابزارهای دستیابی به حقیقت هستند. پیشرفت های علمی بشر تا حدودی مرهون روشهای شناختن ودانستن است.
هدف کلی این واحد درسی آن است که دانشجویان را به طور مقدماتی باشیوه های تحقیق درعلوم تربیتی وروان شناسی آشنا کند تا آنان بتوانندضمن اینکه بااصول علمی تحقیق آشنامی شوند،یافته های پژوهش درعلوم انسانی را مورد مطالعه قرار دهند.
فصل اول
1.بامنابعی که بشر برای حل مسائل بکار برده است ،آشناشود.
2.مراحل ومفروضات روش علمی را بیان کند.
3.دانش تجربی ونظری را بیان کند.
4.نظریه را تعریف کرده ، هدفها وویژگیهای آن را بیان کند .
دانشجو در پایان این فصل باید بتواند:
پاورپوینت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در محیط های کاری مناسب ارائه درس برنامه ریزی تولید
مباحث مورد بررسی در پاورپوینت شامل موارد زیر می باشد ؛
بررسی دو مقاله لاتین و نتیجه گیری
آلمان اولین کشوری است که آموزش و پرورش اجباری را وضع کرده است. سیاست گذاری و اداره نظام آموزشی آلمان به نسبت ایالت های آن متنوع است. هر ایالتی به طور مستقل از ایالت های دیگر در زمینه آموزش و پرورش و طراحی برنامه های درسی فعالیت می کند. دانش آموزان به مدت 9 تا 10 سال تحصیلات آموزش و پرورش را پشت سر می گذارند. در تمام این سال ها برنامه درسی به دو موضوع اهمیت فراوانی می دهد اول زبان وادبیات آلمانی دوم مهارت ها و قابلیت های زندگی. دانش آموزان از کلاس سوم ابتدایی در ورود به انواع مدارس دوره متوسطه با هم رقابت می کنند. نمرات 1 تا 6 تعیین کننده نوع مدرسه متوسطه آنان است. دانش آموزان ابتدایی در پایان کلاس چهارم آزمون هایی را برای رفتن به دبیرستان می دهند. نمره 1 بالا ترین نمره و معادل خیلی خوب در سیستم ارزشیابی توصیفی است..
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 30 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان
جهاد کبیر
مفهوم جهاد با دو گونه اصطلاحی آن، یعنی جهاد اصغر و جهاد اکبر، در ادبیات دینی و قرآنی ما با فراوانی بالا و کاربردهای متعدد به کار رفته است، اما مفهوم «جهاد کبیر» با وجود نص صریح قرآن کریم در آیه 52 سوره مبارکه فرقان، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از این رو، زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی سوم خرداد سال جاری در دانشگاه امام حسین(ع) به تبیین آن پرداختند، عطر طراوت و تازگی بحث و ضرورت تبیین آن احساس شد.
آنچه رهبر معظم انقلاب در تبیین این اصطلاح و مفهوم قرآنی بیان داشتند، این است که در کنار جهاد اصغر و جهاد اکبر، یک نوع جهاد دیگر با عنوان جهاد کبیر هم داریم که عبارت است از ایستادگی و مقاومت و عدم تبعیّت در برابر دشمنان دین و کسانی که در ظاهر، سلطهای در دنیای مادی اطراف ما دارند.
نکته بعدی که در کلام حکیمانه رهبر معظم انقلاب وجود دارد، جایگاه ویژه و ارزش فوق العاده ای است که معظم له به موضوع «تبیین» در این خصوص قائل شدند و جهاد کبیر را متوقف و منوط به تبیین دانستند. در واقع، از بیان رهبری چنین مستفاد می شود که جهاد کبیر به معنای عدم اطاعت و تبعیت نکردن از استکبار و دشمنی که با آن در عرصه های گوناگون فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و نظامی در مصاف هستیم، زمانی محقق می شود که نسبت به وضعیت جبهه دشمن و موقعیت انقلاب اسلامی تبیین و روشنگری صورت گیرد.
جا انداختن این موضوع در فضای جنگ نامتقارنی که دشمنان با تغییر عرصه ها و ابزارها و حتی تغییر نیروهای عمل کننده در میدان جنگ نرم که در اغلب موارد از ریزش های نیروهای انقلابی و چهره های سابقاً انقلابی جذب کرده و یا در چهره بزک کرده اسلامی و ملی و یا تصویری وارونه شده از پشیمانی از عملکرد گذشته به مصاف جبهه انقلاب اسلامی سوق میدهند، بسی دشوار و نیازمند قوه فرقان و بصیرت است.
چیستی جهاد کبیر
فلا تُطِعِ الکافرین و جاهدهُم به جهاداً کبیراً (فرقان/52)
معنا
لغوی : رنج و زحمت
اصطلاحی: بذل جان و مال در راه اسلام و شعائر
عملیاتی: پیروی نکردن از دشمن
رهبری: اطاعت و تبعیت نکردن از دشمن و از کافر در میدان های مختلف
ویژگی
جزء آیات مکی قرآن بیشتر به اصل دین و استقرار بنیادهای ایمانی و دینی مسلمین توجه دارد
جهاد کبیر بین جهاد اکبر و اصغر
رمز ماندگاری انقلاب اسلامی
اصل روحیه انقلابی گری
برخی از آیات جهاد
فلا تُطِعِ الکافرین و جاهدهُم به جهاداً کبیراً (فرقان/52)
فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً (نساء/95)
فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا (نساء/95)
لاَّ یَسْتَوِی الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیْرُ أُوْلِی الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ (نساء/95)
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 17 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
الگوی دریافت مفهوم
تنیسون و همکارانش (1986) تحقیقات مهمی درباره یادگیری
مفاهیم انجام دادند. این محققان دو نوع آموزش را با با هم مقایسه
کردند. در یک نوع آموزش به دانش آموزان ابتدا تعریف مفهوم و
سپس نمونه ها و مثال ها ارائه می شود.در نوع دیگر آموزش ابتدا
نمونه ها و مثال ها عرضه می شودو سپس دانش آموزان خودشان
ویژگی های مفهوم و تعاریف را بدست می آورند. نتایج این تحقیق
نشان داده است که روش دوم یعنی وقتی بررسی نمونه ها مقدم بر
بحث درباره ویژگی ها و تعاریف مربوط به مفهوم مطرح می شود
مطالب برای مدت طولانی تری در ذهن دانش آموزان باقی می ماند
الگوی دریافت مفهوم
الگوی دریافت مفهوم بر این اساس و به منظور کمک به دانش آموزان در یادگیری موثرتر مفاهیم و براساس مطالعات برونر پیرامون شیوه ی تفکر طراحی گردیده است. در این الگو مفاهیم و تعاریف به طور مستقیم در اختیار دانش آموزان قرار نمی گیرد. ابتدا نمونه هایی که برخی از آنها ویژگی های مفهوم مورد نظر را دارا هستند و برخی دیگر فاقد آن ویژگی ها هستند ( نمونه های مثبت و منفی) در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و دانش آموزان با مقایسه این نمونه ها به مفاهیم دست می یابند.
مراحل اجرای الگو
1- عرضه مطالب وشناسایی مفهوم
2- آزمون دستیابی به مفهوم
3- تحلیل شیوه های تفکر
1- عرضه مطالب وشناسایی مفهوم
الف- گزینش مفهوم مناسب و سازماندهی آن در قالب نمونه های مثبت و منفی توسط معلم
ب - مقایسه نمونه های مثبت و منفی با یکدیگر و فرضیه سازی توسط دانش آموزان.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 46 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
شناسایی گیاهان مرتعی Range Plant Identification
اطلاعات خود را بیازمایید
مرتع چیست؟ گیاه مرتعی کدام است؟ کوییز
تعداد واحد : 2
نوع واحد : 1 واحد نظری- 1 واحد عملی
پیش نیاز : گیاه شناسی عمومی
شماره درس : 427-14-37
سرفصل
مفهوم گیاهان مرتعی
مفهوم جامعه گیاهی
مفهوم تیپ گیاهی
جوامع گیاهی مراتع
جغرافیای گیاهی
معرفی کلی گیاهان مرتعی ایران با تاکید بر گیاهان مرتعی منطقه
گیاهان مهاجم در منطقه
گیاهان اصلی و بومی مراتع
گیاهان سمی مراتع
شرکت خدمات نظافتی تمیز
شرکت خدمات نظافتی پاک گستر اهواز
شرکت رسمی نظافتی و تمیزکاری *صبا*
شرکت خدماتی نظافتی ماندگار ساری
شرکت نظافتی البرز با نیروهای آموزش دیده تضمینی!
شرکت خدماتی نظافتی پاک آذین
شرکت خدماتی نظافتی پاکرویان کل تهران شبانه روزی
شرکت نظافتی پاک گستر
شرکت نظافت و خدماتی سید با نیروی مجرب کار بلد
شرکت نظافتی پارمیس
شرکت خدماتی نظافتی پاکرویان کل تهران شبانه روزی
شرکت خدماتی نظافتی و فنی سام آذین
نظافتی طبق میل شما با شرکت آریانا بدون تعطیلی
شرکت خدماتی نظافتی دماوندامنیت منزل فقط شرکت رسمی
و
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 23 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
تجارت الکترونیکی و کسب و کار الکترونیکی
دراین تحقیق در خصوص موارد زیر مطالبی بیان می شود:
- تعریف تجارت الکترونیکی
- دو بخش اصلی تجارت الکترونیکی
- توضیح هفت مزیت تجارت الکترونیکی در مقایسه با تجارت سنتی
- تجارت بنگاه به مشتری و معرفی 4 نوع از این تجارت
- توضیح زنجیره تأمین
- تدارکات الکترونیکی
- اهداف تبادلات الکترونیکی
تجارت الکترونیکی - تعریف :
تجارت الکترونیکی راه و روش جدید کسب و کار بصورت الکترونیکی و با استفاده از شبکه ها و اینترنت می باشد. در این روش فرآیند خرید و فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های کامپیوتری و مخابراتی از جمله اینترنت صورت می گیرد.
به صورت ساده هر گونه خرید و فروش هر نوع کالا اعم از کالای فیزیکی یا دیجیتالی بر روی شبکه های مخابراتی (اینترنت) را تجارت الکترونیکی گویند.
در تجارت الکترونیکی محیط تبادل به دو محیط فیزیکی و الکترونیکی تقسیم می شود و کالاها نیز به همین صورت فیزیکی و یا دیجیتالی مبادله می شوند بعنوان مثال کالای دیجیتال : خرید و فروش موزیک بر روی اینترنت و خرید و فروش کتاب بعنوان کالای فیزیکی می باشد.
کسب و کار الکترونیکی : کسب و کار الکترونیکی تعریفی گسترده و عمیق از تجارت الکترونیکی است . در کسب و کار الکترونیکی نه تنها خرید و فروش محصولات و خدمات بر روی شبکه انجام می شود بلکه ارائه خدمات به مشتریان ، مشارکت شرکای کسب و کاری، آموزش الکترونیکی و مبادلات الکترونیکی درون سازمانی را نیز شامل می شود.
تجارت الکترونیکی - مزایا و نقاط قوت:
با توجه به اینکه کالاها بر روی شبکه های مخابراتی تبادل می شوند دوری و نزدیکی نقطه ساخت یا توزیع و فروش کالا تأثیری در دسترسی نخواهد داشت.
دسترسی جغرافیائی
ابزار شبکه در تبادل کالا بین خریدار و فروشنده سرعت قابل قبولی را هم برای فروشنده و هم برای خریدار در پی خواهد داشت.
سرعت
افراد در مقابل کار زیاد بهره وری را به دست خواهند آورد . در تجارت الکترونیکی با صرف زمان کم اطلاعات زیادی به دست می آید بدین معنی که در تجارت الکترونیکی بهره وری زیاد است.
بهره وری
در تجارت الکترونیکی علاوه بر ارائه کالا و خدمات بر روی شبکه های ارتباطی امکان افزودن تحویل سریع ، ارسال یادداشت های همراه کالا و... نیز وجود دارد.
امکانات جدید
شرکت هایی که تجارت الکترونیکی را به صورت اصولی در سازمان خود پیاده سازی نمایند از مزایای رقابتی نسبت به شرکت های سنتی خواهند داشت از جمله این مزایا ارائه کالا و سرویس و خدمات به موقع و سریع و امکان مانور بر روی گونه های دیگر کالا می باشد.
مزایای رقابتی