دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

پاورپوینت آشنایی با مرمت ابنیه (کاروانسرای سعدالسلطنه)

بررسی عوارض و عوامل مخل در کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین
دسته بندی معماری
بازدید ها 46
فرمت فایل pptx
حجم فایل 4986 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
پاورپوینت آشنایی با مرمت ابنیه (کاروانسرای سعدالسلطنه)

فروشنده فایل

کد کاربری 4366
کاربر

شناسایی عوامل آسیب رسان و مخرب: عوامل اجتماعی و سوانح، عوامل طبیعی، تخریب های ایجاد شده ناشی از شیوه های خاص زندگی ماشینی، تخریب های ایجاد شده توسط مردم جامعه، لرزش ها و طنین ها، بارهای اضافی و زائد وارده بر بنا، نوسانات دمایی، فساد و تخریب بیولوژیکی، باد، یخ زدگی، فساد و تخریب بیولوژیکی، پاکسازی سبکی


نرم افزار مدیریت تماس ها و پیامک ها+گزارش تصویری هزینه ها و اطلاعات تماس ها

نرم افزار مدیریت تماس ها و پیامک هاگزارش تصویری هزینه ها و اطلاعات تماس ها
دسته بندی اندروید
بازدید ها 53
فرمت فایل zip
حجم فایل 2953 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
نرم افزار مدیریت تماس ها و پیامک ها+گزارش تصویری هزینه ها و اطلاعات تماس ها

فروشنده فایل

کد کاربری 4525
کاربر

با استفاده از این برنامه می‌توانید ورود تماس‌های خود را مدیریت کنید، کاری که همیشه آسان نیست!
با استفاده از این برنامه شما می‌توانید حافظه خود را از تماس‌هایی که تمایل به دریافت آن‌ها ندارید، پاک کنید.
گروه‌بندی‌های موجود در این برنامه و قابلیت‌های جستجو و مرتب کردن آن، این برنامه را تبدیل به یک ابزار کنترل هزینه مناسب می کند.
این برنامه در فیلتر کردن تماس‌ها و پیامک‌ها کمک شایانی به شما می‌کند و بر اساس قوانین خاصی آن‌ها را از حافظه گوشی شما، البته به صورت خودکار پاک می‌کند.


ابزار مناسب کنترل تلویزیون! یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های ریموت کنترل

ابزار مناسب کنترل تلویزیون! یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های ریموت کنترل در دستان شماست! شما با استفاده از این برنامه می‌توانید تلویزیون و کلیه‌ی دستگاه‌های الکترونیکی را کنترل نمایید این برنامه بر روی دستگاه‌های سامسونگ، Avr، شارپ، پاناسونیک، Xfinity، ایکس‌باکس و بهترین عملکرد را دارند برای دستگاه‌های MCE و WMC نیاز به گیرنده‌ی IR است *** تذکر ا
دسته بندی اندروید
بازدید ها 50
فرمت فایل zip
حجم فایل 11482 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
ابزار مناسب کنترل تلویزیون! یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های ریموت کنترل

فروشنده فایل

کد کاربری 4525
کاربر

ابزار مناسب کنترل تلویزیون!

یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های ریموت کنترل در دستان شماست!

شما با استفاده از این برنامه می‌توانید تلویزیون و کلیه‌ی دستگاه‌های الکترونیکی را کنترل نمایید. این برنامه بر روی دستگاه‌های سامسونگ، Avr، شارپ، پاناسونیک، Xfinity، ایکس‌باکس و... بهترین عملکرد را دارند. برای دستگاه‌های MCE و WMC نیاز به گیرنده‌ی IR است.

*** تذکر: این برنامه با دستگاه‌های اندرویدی هوآوی، ویزیو و سونی ناسازگار است و از سری گوشی‌های ال‌جی، تنها با جی۳ سازگار است.


مقاله درمورد تاریخچه و معرفی کارخانه

مقاله درمورد تاریخچه ومعرفی کارخانه
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 54
فرمت فایل doc
حجم فایل 86 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 94
مقاله درمورد تاریخچه و معرفی کارخانه

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*مقاله درمورد تاریخچه ومعرفی کارخانه*

فصل اول

تاریخچه و معرفی کارخانه

موسسین و مدیران شرکت کابل سین از سال 1358 فعالیت خود را با تولید کابل های جوش و اتصال باطری با نام پارس تهران آغاز نمودند از سال 1369 تدام به تولید انواع سیم های رابط و کابل های فشار ضعیف با نام مشعل فروزان نموده وبه منظور توسعه و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و مدرن شرکت کابل مسین را درسال 1374تاسیس و راه اندازی نموده اند مؤسسین و مدیران شرکت دارای 20 سال تجربه علمی و عملی در صنعت کابل سازی میباشند.

روش تولید

روش تولید در شرکت کابل مسین به صورت سفارشی از پیوسته می باشد تولید کابل به این روش بصورت متفاوت صورت می گیرد وحجم تولید پایین است وبرنامه تولید به طور متناوب تغییر پیدا می کند ماشین آلات در این حالت کاربرد عمومی دارند و تخصص کارگران بصورت خاص می باشد در این روش فرآیند که کارگاه قسمت های تولید تاسیسات با تجهیزات هستند بر مبنای نوع وظیفه ای که انجام می دهند در کنار هم قرار می گیرند.

اهداف اصلی شرکت

اهداف اصلی شرکت عبارتند از تولید محصول

1ـ مطابق با استانداردهای و جهانی و

2ـ رضایت مندی مشتری ـ حفظ ایمنی مشتری

3ـ ارتقای بهره وری شرکت از طریق افزایش روش انرژی و مواد و حداقل ساختن ضایعات در واحد

4ـ تبلیغات از قوانین و الزامات زیست محیطی

6- تولید محصول سازگار با محیط زیست

7- استفاده بهینه از منابع و افزایش راندمان در مصرف انرژی

8- دریافت نظرات کارکنان و طرفهای ذینفع در راستای بهبود سیستم

9 ـ تعیین اهداف فرد و کلات جهت کنترل و بهبود شرایط زیست محیطی


معرفی قسمتهای مختلف

قسمت های مختلف کارخانه شامل :

1ـ سالن تولید

2ـ انبار مواد اولیه

3ـ انبار قطعات

4ـ دفتر فروش

5ـ دفتر مدیریت

6ـ واحد کنترل کیفیت (آزمایشگاه)

7ـ واحد اداری و مالی

8ـ واحد برنامه ریزی و کنترل تولید

9ـ واحد فنی برق

10ـ واحد فنی(تراشکاری)

11-واحد فنی(تعمیرگاه)

12-سالن اجتماعات

13ـ رختکن

14ـ نمازخانه

15-نگهبانی و غیره

تعمیرات و تاسیسات کارخانه شامل موتور خانه نیروگاه ـ جوشکاری تراشکاری و قطعه‌سازی تاسیسات و تعمیرات می باشد .

موقعیت جغرافیایی و ساختمانی

کارخانه قابل مسین در زمینی به مساحت 1 هکتار و زیر بنایی به 4000متر مربع در محمد شهر کرج قرار داشته و انبار پخش شرکت با زیر بنایی 2000 متر مربع مستقف در خیابان انقلاب نزدیک خیابان لاله زار مرکز فروش سیم و کابل کشور واقع است.

دفتر مرکزی کارخانه وانبار پخش شرکت کابل مسین با سیستم های پیشرفته ارتباطی (صوتی و تصویری) تجهیز شده و در نتیجه مدیریت فروش در اخذ سفارشات وتسریع در ارائه خدمات توزیع به متقاضیان نسبت به سایر همکاران متمایز گردیده است.


دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل در قالب فایل پاورپوینت قابل ویرایش ویژه ارائه کلاسی برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 44
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2025 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی-ارتباطاات بازاریابی

این فایل در زمینه " فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی " در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

عوامل موثر بر تصمیمات خرید

میزان درگیری مشتری

مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند

مصرف کنندگان و بنگاه ها

تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان

موقعیتهای سه گانه خرید

انواع مدلهای تصمیم گیری مارک

مدل تصمیم گیری شناختی

مدل تصمیم گیری تجربی

مدل تصمیم گیری عادتی- تکراری

مراحل تصمیم گیری مارک

شناسایی مسئاله و فرصت

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

رفتار و اقدام

بازنگری تصمیم خرید

مدلهای سلسله مراتب

مدل فکر / احساس / عمل

چهار مسیر برای تصمیم مارک


دانلود پاورپوینت دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی

دانلود پاورپوینت دیدگاه بازار محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی در حجم 18 اسلاید ویژه درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 39
فرمت فایل pptx
حجم فایل 397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
دانلود پاورپوینت دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- ارتباطاات بازاریابی

این فایل در زمینه "دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی" در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تأثیر مراحل مختلف توسعه برصنایع و بازارهای جهانی

تحولات جدید مؤثربرنقش استراتژیک بازاریابی

جهانی شدن

افزایش اهمیت خدمات

تکنولوژی اطلاعات

ارتباط میان فعالیتها وشرکتها

فرایند طراحی واجرای استراتژی بازاریابی

تجزیه وتحلیل محیطی وتجزیه وتحلیل رقیب

پویایی صنعت وتغییر استراتژیک

تحقیقات بازاریابی و ارزیابی پتانسیل بازار

تصمیم هایی مربوط به بخش بندی بازار، تعیین بازارهدف و تعیین موقعیت دربازار

اجرا و کنترل استراتژی بازاریابی

طرح بازاریابی- یک نقشه ی تفصیلی برای عمل

محتوای یک طرح بازاریابی


مقاله درمورد نظریه سیستمها در مدیریت

مقاله درمورد نظریه سیستمها در مدیریت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 44
فرمت فایل doc
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47
مقاله درمورد نظریه سیستمها در مدیریت

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*مقاله درمورد نظریه سیستمها در مدیریت*


نظریة سیستمها در مدیریت

نظریه سیستمها به مفهوم عام خود در واقع کاملترین و جدیدترین چارچوب فکری است که بشر امروزی در راه کشف حقایق و تمیز خطا از صواب برای خود ساخته است . این منطق محصول عمر انسان متمدن است که مرحلة تکامل خود را از دوران قبل از میلاد شروع کرده است . اگر چه اصولاً پیشرفت نحوة تفکر : سیر تکاملی داشته است ، ولی به منظور توجیه موضوع از سه مرحلة جهشی به ترتیب زیر می توان سخن به میان آورد :

1ـ مرحلة منطق ارسطویی،

2ـ مرحلة منطق تجربی ،

3ـ مرحلة منطق سیستمی ،

منطق ارسطویی

منطق ارسطو یا طرز فکر ارسطویی خود در واقع سنتز یا ترکیب کاملی از منطق سقراط و افلاطون است . اساس کار سقراط ( اوایل قرن پنجم قبل از میلاد ) مبتنی بر استقرا بود ، یعنی در هر باب با بررسی موارد مختلف و جزئی تدریجاً به کلیات می رسید و پس از استقرا به شیوة قیاس می رفت که برعکس استقرا بررسی قضایا از کل به جزء است . اعتقاد بر این است که روش استدلال مبتنی بر تصورات کلی را سقراط به افلاطون و ارسطو آموخت و به همین علت است که او را مؤسس فلسفة مبتنی بر کلیات عقلی می دانند .

اساس فلسفة افلاطون ( اوایل قرن چهارم قبل از میلاد ) تقریباً در قطب مخالف طرز فکر سقراط است ، به این صورت که به نظر افلاطون محسوسات ظواهرند ، نه حقایق و گذرنده اند و نه باقی و علم (آگاهی ) بر آنها تعلق نمی گیرد ، بلکه علم به دنیای معقولات تعلق می گیرد ، به این معنی که چه مادیات مانند حیوان و جماد ، چه معنویات مانند عدالت ، ظلم و غیره اصل و حقیقتی دارند که به حواس درک نمی شوند و تنها عقل آنها را در می یابد و می توان آن را صورت یا مثال نامید و هر چیزی مثالش حقیقت دارد و آن یکی است ، مطلق و غیر قابل تعییر و فارغ از زمان و مکان و ابدی وکلی . بنابراین پدیده های اطراف ما که به ذهن میرسند پرتو یا انعکاس از مثل ( جمع مثال ) خود می باشند و نسبتشان به حقیقت مانند نسبت سایه است به صاحب سایه .

ارسطو ( 384ـ 323 قبل از میلاد ) با رد عقاید افلاطون کاملترین منطق دورة خود را ارائه داده و معروف است که ضمن رد نظریة افلاطون گفته

است :

« افلاطون را دوست دارم اما به حقیقت بیش از افلاطون علاقه دارم »

ارسطو به عنوان واضع منطق چنین ارائه طریق می نماید که چون زبان و سخن وسیلة بروز فکر و عقل انسان است ، می بایستی چگونگی الفاظ و دلالتهای آنها و ترکیبشان را برای جمله بندی معلوم کنیم تا از ابهام و اشتباه جلوگیری شود . سپستصور و تصدیق ، ذاتی و عرضی ، جزئی و کلی را مشخص نمود و ضمن ارائه معیارهای مفهومی از قبیل قضایای شرطیه و حملیه ، صغری و کبری و نحوة اخذ نتیجه وصورت بستن قیاس ، انواع برهان را تمیز داد و رموز جدل و سفسطه را باز نمود .

اساس منطق ارسطو استدلال قیاسی است ـ قیاس از سه قضیه ترکیب می شود و قضیة سوم نتیجه ای است که از دو قضیه دیگر حاصل می گردد . قضیة اول را کبری و دوم را صغری می نامند و این دو قضیه می بایستی قبلاً ثابت یا ثبت فرض شده باشند . به عنوان مثال انسان می میرد ( قضیة کبری ) ، سقراط انسان است ( قضیة صغری ) ، پس سقراط می میرد ( نتیجه ) یک نوع استدلال قیاسی است .

به طوری که ملاحظه می شود اصول استدلال قیاسی ناشی از یک نوع عمل ذهنی است که حتی ذهن هم عمل مهمی انجام نمی دهد ، زیرا نتیجه در واقع در بطن مقدمه است و به همین علت تا زمانیکه بشر در قالب منطق ارسطو فکر می کرد پیشرفت بسیار کند بود و حتی می توان گفت که رکود فکری برای بیست قرن به بشر مستولی گشت . دورة رکود فکری که قرون وسطی زمان مشخص آن است دارای خصوصیاتی به این شرح بوده است :

1ـ در این دوره کسب علم فقط در انحصا طلاب علوم دینی بود . پدیده های فیزیکی ( عینی ) برمینای عوامل متافیزیکی ( تصوری ) توجیه می شد . به وضوح کسب علم جنبة جزمی یا دگماتیستی داشت ، به این صورت که علم فقط در تایید آن چیزی که قبلاً مورد قبول قرار گشته بود ، مورد استفاده قرار می گرفت .

2ـ دانشمندان دورة قرون وسطی تصور می کردند که دانشمندان قدیم درخت علم را به حد کمال رسانیده اند و دیگر چیزی نیست که به آن اضافه کرد و وظیفة متأخرین فقط یادگیری است و برای هر کس کافی بود که در اثبات نظر خود متوسل به عقیدة یکی از گذشتگان شود و پذیرش فکر قدما به حدی آمیخته با تعصب بود که مخالفان را تکفیر و حتی اعدام می کردند ( کما اینکه در مورد گالیلة ایتالیایی چنین حکمی صادر شد ، زیرا او نظریة حرکت زمین را عرضه کرد و چون این نظر مخالف فکر قدما بود به اعدان محکوم شد ، ولی چون از نظر خود عدول نمود و توبه کرد از مرگ نجات یافت ) .


دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراه

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراه
دسته بندی اندروید
بازدید ها 50
فرمت فایل zip
حجم فایل 11457 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور توسط تلفن همراه

فروشنده فایل

کد کاربری 4525
کاربر

کامپیوتر خود را به طور کامل کنترل نمایید.

حتی از راه دور از طریق اینترنت به تمام قسمت های کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید

یک نرم افزار قدرتمند و امن برای کنترل سیستم عامل های ویندوز و مک از طریق اسمارت فون ها و یا تبلت های اندرویدی می باشد که با داشتن آن مهم نیست که در کجای جهان قرار دارید تنها از طریق اتصال اینترنت کنترل کامپیوتر شخصی خودتان را در دست بگیرید و به فایل های خود از جمله عکس ها، برنامه های کاربردی مانند اوتلوک، ورد، فوتوشاپ، بازی ها و یا هر برنامه دیگر دسترسی داشته باشید! این نرم افزار با پشتیبانی از تمامی سرویس های RDP، VNC و غیره به همراه محیط کاربری ساده و کلاسیک + امکانات و ویژگی های منحصر به فرد یک انتخاب عالی برای دسترسی به کامپیوتر از راه دور می باشد که آن را به تمام کاربرانی که مایلند PC خود را از طریق گوشی هوشمند خودشان کنترل کنند، پیشنهاد می دهیم!

شاید نرم افزارهای مختلفی را برای ریموت دسکتاپ انتخاب نموده اید که برای کار کردن باید علاوه بر نصب برروی گوشی برنامه دیگری را برروی کامپیوتر نصب نمایید اما این اپلیکیشن بر خلاف برنامه های مشابه نیازی به نصب کلاینت بر روی مک یا ویندوز ندارد و مستقیما به RDP‌ وصل می شود، فقط کافیست آی پی و مشخصات کاربری را وارد کنید و به سیستم متصل شوید!

برخی از امکانات و قابلیت های :

* بهینه شده برای همه ی اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی

* دسترسی امن و نامحدود به تمامی قسمت های کامپیوتر

* پشتیبانی کامل از مالتی تسکینگ و دروازه RD مایکروسافت

* بروز شدن همیشگی با جدیدترین استانداردهای کمپانی مایکروسافت

* فشرده سازی جهت افزایش سرعت اتصال از طریق اینترنت های 3G و 4G

* کنترل فوری و آسان برروی موس و کیبورد به صورت پیشرفته !

* رمزگذاری به صورت 128 بیتی برای اتصال به امن ترین روش ممکن

* راه اندازی سریع و بدون دردسر با استفاده از حساب جیمیل کاربر و شما

* پشتیبانی از توابع مختف چند لمسی، Enterprise-class، ماوس اسکرول و غیره

* دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده و سریع برای دسترسی به کامپیوتر


بررسی تحلیلی قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی در ایران و مطالعه تطبیقی مقررات مشابه در کشور کانادا

هر چند قانون ثبت اسناد در تاریخ دوازدهم جمادی الولی یکهزار و سیصد و بیست ونه هجری قمری و قبل از قانون اصول تشکیلات عدلیه تصویب شده است ؛
دسته بندی حقوق
بازدید ها 45
فرمت فایل doc
حجم فایل 152 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 113
بررسی تحلیلی قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی در ایران و مطالعه تطبیقی مقررات مشابه در کشور کانادا

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

هر چند قانون ثبت اسناد در تاریخ دوازدهم جمادی الولی یکهزار و سیصد و بیست ونه هجری قمری و قبل از قانون اصول تشکیلات عدلیه تصویب شده است ؛ معهذا حقوق ثبت اسناد و املاک با وجود چنین قدمت و پیشینه تقنینی ، در جامعه حقوقی ایران بسیار مهجور و نا شناخته است . و شاهد این ادعا تالیفات اندک در این زمینه است . اگر بخواهیم دلایل این مساله را جویا شویم ؛ بنظر می رسد مهمترین دلایل آن یکی پیچیده بودن مسائل ثبتی و عدم توجه افکار عمومی به آن است و دیگری بی توجهی دانشکده های حقوق به مسائل ثبتی است . از اینها که بگذریم توجه به قوانین جدید ثبتی نیز مساله ای در خور توجه است که به دلایل پیش گفته به آن پرداخته نشده است . یکی از این قوانین « قانون تسهیل تنظیم اسناد رسمی » مصوب سال 1385 مجلس شورای اسلامی است که در این رساله بدان پرداخته شده و نقاط قوت و ضعف آن مورد کاوش قرار گرفته است . البته در کنار آن یک بحث تطبیقی هم صورت گرفته و تا حدودی به مقررات کشور کانادا در این زمینه نیز پرداخته شده است .

کلید واژه : ثبت ـ اسناد ـ تنظیم سند ـ کانادا

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه. 4

فصل اول : کلیات.. 6

مبحث اول: مفهوم سند رسمی و پیشینه تاریخی آن در ایران.. 6

گفتار اول : مفهوم سند رسمی.. 6

گفتار دوم : پیشینه تاریخی سند رسمی در ایران. 7

الف : سیر مالکیت در ایران و نحوه ثبت اسناد. 8

ب : شناخت دفاتر اسناد رسمی.. 12

ج : ثبت اختیاری و اجباری اسناد. 14

مبحث دوم : انواع اسناد رسمی ، آثار و شرایط آن.. 26

گفتار اول : انواع اسناد رسمی.. 26

گفتار دوم : آثار اسناد رسمی.. 28

گفتار سوم : شرایط اسناد رسمی.. 34

فصل دوم : نحوه تنظیم اسناد رسمی قبل از تصویب قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی 40

مبحث اول : تشخیص مسائل شکلی و ماهوی سند. 40

مبحث دوم : بررسی نحوه تنظیم اسناد رسمی قبل از تصویب قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی 48

گفتار اول : مقررات مربوط به اسناد تنظیمی.. 48

گفتار دوم : مستندات مربوط به اسناد تنظیمی.. 55

فصل سوم : بررسی نحوه تنظیم اسناد رسمی بعد از تصویب قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی 58

مبحث اول : فلسفه تصویب قانون جدید و خصوصیات آن.. 58

مبحث دوم : ثبت اسناد غیر منقول.. 60

گفتار اول : ثبت اسناد غیر منقول در ایران. 60

گفتار دوم : ثبت اسناد غیر منقول در کانادا72

مبحث سوم : ثبت اسناد منقول.. 82

گفتار اول : ثبت اسناد منقول در ایران. 82

گفتار دوم : ثبت اسناد منقول در کانادا87

مبحث چهارم : ثبت اسنادی که موجب تغییر مالکیت عین نمی گردد. 88

گفتار اول : بررسی ثبت این اسناد در ایران. 88

گفتار دوم : بررسی قوانین و نحوه تنظیم اسناد در کانادا92

مبحث پنجم : مشکلات اجرایی قانون تسهیل.. 97

نتیجه گیری.. 100

فهرست منابع. 102

پیوست.. 105


دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی، بازرگانی بین الملل رشته های مدیریت و حسابداری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 45
فرمت فایل pptx
حجم فایل 496 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- بازرگانی بین الملل

این فایل در زمینه "طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل

چالشها

عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی

مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی

بازار انتخابی و نحوه ورود به آن

معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار:

نحوه ورود به بازار خارجی

صادرات غیر مستقیم

صادرات مستقیم

صدور مجوز

مشارکت

سرمایه گذاری مستقیم

فرآیند جهانی شدن

خط مشی های پنج گانه بین المللی کالا وفعالیتهای پیشبرد فروش

مشکلات خاص قیمت گذاری

مکان ( کانالهای توزیع)

سه شیوه مختلف اداره فعالیت های بازاریابی بین المللی