دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت

دانلود,رایگان,پایان نامه,پروژه,مقاله,مقالات, تحقیق آماده, پاورپوینت,دانلود گزارش کارآموزی,, دانلود پروژه دانشجویی, دانلود تحقیق رایگان

دانلود پاورپوینت تاریخچه کفش ملی

پاورپوینت-تاریخچه-کفش-ملی
پاورپوینت تاریخچه کفش ملی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 1115 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه کفش ملی در 24 اسلاید زیبای قابل ویرایش.

جالب است بدانید که کفش ملی از برند نایکی حدود ۷ سال زودتر تاسیس شده و در ابتدای فعالیت این دو برند کفش ملی به مراتب قدرتمندتر از برند نایکی عمل کرده است.
این فایل تاریخچه برند کفش ملی از ابتدای تاسیس تا ورشکستگی را در اسلایدهایی کوتاه و منظم به تصویر می کشد.

بخشی از متن پاورپوینت تاریخچه کفش ملی:
در سال 1342 مساحت کل کارخانه به 25 هزار مترمربع ارتقا پیدا کرده بود که از این قسمت مساحت 15 هزار مترمربع به ساختمان های یک طبقه و دو طبقه و کارگاه ها و سرویس های عمومی و تاسیسات و انبارها اختصاص داده شده بود.تعداد کارگران مشغول به کار در این کارخانه کفش در آن سال 755 نفر بودند و 180 نفر کارمند فعالیت داشتند علاوه بر این 45 نفر سرپرست و 22 نفر سرکارگر و 6 نفر متخصص خارجی مشغول به کار بودند.
در کارخانه کفش ملی تا سال ۱۳۵۰ گونه‌های مختلفی از کفش مثل کفش ورزشی، کفش برای روزهای بارانی، چکمه، پوتین، دمپایی، کفش کتانی، کفش‌های بچه‌گانه و کفش ایمنی تولید می‌شد. با افزایش تدریجی گنجایش کارخانه مهرآباد، روزانه ۱۲٬۵۰۰ جفت کفش در کارخانه کفش ملی توسط ۲۵۰۰ کارگر تولید می‌شد.
شرکت کفش ملی با وقوع انقلاب مصادره و ملی و به سازمان صنایع ملی منتقل گشت، اما چندی بعد بابت رفع بدهی دولت به سازمان بازنشستگی کشوری واگذار شد. تا به امروز ماشین‌آلات این کارخانه تماماً فروخته شده‌است و محل کارخانه‌ها (پارک صنعتی کفش ملی) به انبار تبدیل شده که بخشی از آن در اختیار شرکت خودروسازی سایپا است و بخش دیگر آن تبدیل به انبار کفش شده‌است. هم اکنون برخی تولیدکنندگان کفش در کشور محصولات خود را با نشان کفش ملی از طریق فروشگاه‌های کفش ملی به فروش می‌رسانند.
رحیم ایروانی حتی بعد از مصادره اموال به شدت سعی داشت تا خانواده کفش ملی را مراقبت کند. با روی کار آمدن هر مدیر جدیدی به او تلفن می‌زد و تبریک می‌گفت و او را تشویق به حفظ گروه می‌کرد، زیرا معتقد بود که چند هزار نفر از طریق آن زندگی می‌کنند. وی در سال 1371 به ایران برگشت و تقاضای تاسیس کارخانه کفش‌سازی کرد. با روی کارآمدن دولت جدید باز این تقاضا را تجدید کرد اما تا زمان مرگ پاسخی دریافت ننمود.
رحیم معتقد بود که همه‌ مردم به «نان و کفش» نیاز دارند، اما اگر بتوانند برخی اوقات نان نخورند، باز هم نمی‌توانند بدون ‌کفش بمانند.
او باور داشت توسعه‌ شهرنشینی بدون کفش خیالی بیش نیست، و همین باورِ عمیق او بود که رشد و توسعه‌ صنعت کفش کشور را با رهبری کفش ملی به همراه داشت.

موضوع اسلایدهای پاورپوینت تاریخچه کفش ملی:
رحیم متقی ایروانی موسس کفش ملی
خرید منطقه مهرآباد
تاسیس کارخانه‌های چرم و دباغی
پیشرفت های روزافزون کفش ملی
ارتقا کارخانه
تولیدات متنوع کفش ملی در دهه 50
پارک صنعتی کفش ملی
بزرگترین تولید کننده کفش ماشینی در خاورمیانه
صادرات به کشورهای اروپای شرقی و اتحاد جماهیر شوروی
وقوع انقلاب و مصادره کفش ملی
وضعیت کفش ملی بعد از مصادره
رفتن ایروانی به آمریکا و ادامه کارآفرینی
یک نامه قبل از مرگ برای زنده ماندن فیل مغرور
یک اعتراض واقعی به مرگ برند کفش ملی، بی نتیجه ماند
درگذشت موسس کارآفرین
نایکی و کفش ملی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 دانلود آهنگ جدید   دانلود آهنگ عاشقتر از پیشم  خرید ساعت مچی 

فروشگاه فایل  کسب درآمد از فروش فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.